hebben jullie nog lekkere recepten voor cupcakes, mogen gewone zijn of met een smaakje ofzo. Of misschien heb je een speciale tip waardoor ze gewoon heerlijk smaken. Ik maak ze gewoon met bakmeel, boter, suiker en soms vanille suiker en als extra doe ik er een paar druppeltjes citroenaroma bij, dan blijven ze heerlijk luchtig.
Staan in de nieuwste allerhande een paar lekker recepten zie: Allerhande Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd maar ze klinken goed! Ik zoek altijd met google naar een goed recept en dan kom je er genoeg tegen. Volgens mij had ik laatst voor chococupcakes iets van 200 gr bloem (of zelfrijzendbakmeel dan worden ze iets luchtiger), 200 gram suiker en 4 eieren, zakje vanillesuiker,beetje zout en 35 gr cacao, waren erg lekker! Succes met het bakken van wat dan ook!
je had volgens mij al tips gehad om ze te versieren etc, maar ik heb vandaag een cupcake op met witte chocoladepasta erop en daar dan een marsepeinen figuurtje overheen, (en bij een andere discodipjes) maar zoo! Die witte pasta was lekker erop ! Ik gebruik verder hetzelfde recept - soms wat minder boter om ze iets minder vet te maken..
-Speculaas kruiden -Vullen met choco mousse -Een paaseitje erin stoppen en dan bakken (las ik toevallig in een folder gister hihi) -Spijs in het midden en dan mee bakken.. -Smarties door je beslag (of gewoon stukjes chocola)
geeft niet hoor, alles is welkom. Toen ging het idd om de topping, maar ik dacht misschien hebben mensen ook wel lekkere recepten voor de cupcake zelf. dat is ook leuk zeg!!!
Ik heb pas via deze website recepten gezien voor cupcakes. Had zelf deze gemaakt: Smeuige chocolade cupcakes - Cupcakerecepten.nl - Zelf de lekkerste cupcakes maken! Alleen hij zakt in als ik de cakejes uit de oven haal. Had ze de keer daarop 5 minuten langer gedaan dus 25 minuten en dan lijken ze hoog, maar eenmaal uit de oven zakken ze toch weer in. De smaak was heerlijk, mits je van pure chocolade houdt, want daar smaken ze dus wel heel erg naar. Wie heeft er een tip tegen inzakken???
oh ik zoek nog een cupcake standaard waar kun je die halen? dan ga ik die maken voor bezoek die ik binnenkort krijg
Dat had ik ook iedere keer. Om gek van te worden. En ik deed echt alles volgens de regeltjes, en niet de oven open oid tussendoor. Heb het toen aan mijn man gevraagd en die zei dat ik het bakpoeder eens moest weglaten (en dan een extra ei erdoor) en voila, meteen perfect
hamis, idd bij xenos een superleuke. Nu dacht ik: leuk dat paaseitje erin, maar smelt dat dan niet in de oven, of zeg ik nu iets doms????
o oke, ik dacht dus echt een heel ei, maar dat zag ik ook al niet voor me. Maar dat is ook wel leuk natuurlijk.