Ik heb 10 dagen geleden wat gekocht via MP en betaald. Helaas niets meer vernomen van de verkoper. Er wordt ook niet op mailtjes gereageerd. Nu wil ik graag het adres achterhalen maar daarvoor heb ik even hulp nodig! Ik heb nog steeds vertrouwen dat het alsnog opgestuurd wordt want de verkoper lijkt mij betrouwbaar. Maar voor mijn gemoedsrust zou ik graag het adres hebben dus. Ivm de privacy van de verkoper graag via pb.
'Mijn' advertentie is inmiddels verwijderd maar er staan nog een paar andere op van dezelfde verkoper.
dan inderdaad volledig inzoomen en heb je het adres. Dan is het een kwestie van google gebruiken en heb je alles qua telefoonnummer enz. Als het niet lukt stuur me maar pb met de advertentie en wil ik het best even uitzoeken
kun je niet met een ander account interesse tonen in 1 van haar andere dingen die ze aanbiedt op MP en het dan willen ophalen? dan krijg je haar adres en kun je haar confronteren met het feit dat ze het artikel nog niet verzonden heeft.
Ja dat was mijn idee ook. Maar ik ben bang dat ik met een account van slechts 1 dag oud argwaan wek. Maar dat is mijn laatste optie idd.
ik wil wel voor je ergens op reageren en enadres ontlokken pb me maar met info dan kijk ik of ik wat los krijg.
Ik heb iets soort gelijks meegemaakt. Ik ben toen wel achter haar adres gekomen. Ik wil je best helpen. Pb mij maar.
Superlief dat jullie willen helpen! Heb jullie een pb gestuurd! Kletskoek: hoe is dat toen bij jou afgelopen?
Je kunt ook even je eigen naam in je eigen account aanpassen, bij wijzigen gegevens. Dan ziet zij ook niet dat jij het bent... Komt tegenwoordig in de mail alleen de naam te staan hoe iemand is ingelogd met erachter via marktplaats...
Adres is inmiddels achterhaald! Dankzij Kletskoek! Naam aanpassen had ik nog niet aan gedacht. Verandert de naam dan bij de biedingen die je daarvoor had gedaan ook niet automatisch?