Hallo meiden, Is er toevallig iemand die dit weet? Ik werk nu al meer dan 1 jaar bij hetzelfde schoonmaakbedrijf via interim ( uitzendbureau) in België. Een collega zei dat als je een vaste plaats had bij het schoonmaakbedrijf je normaal na 1,5 jaar recht had bij hun op een vast contract. Maar hoe zit dit nu echt in elkaar? Groetjes Ook
Hej, Ik denk dat dit van bedrijf tot bedrijf afhangt. Bij mijn werk mogen ze ons 2jaar of 4keer een contract bepaalde duur geven voor ze ons vast moeten aannemen. Misschien eens kijken of het in de CAO van jullie bedrijf staat? Groetjes Darinka
Ik weet alleen als je 90 dagen bij het interim hebt gewerkt, dat je na die 90 dagen (3 maanden) een vast contract krijgt.
Na 2 jaar zou je officieel een vast contract moeten krijgen van het bedrijf zelf uit. Heb ook in Belgie gewerkt via een uitzendbureau.
Ah oke fijn dat ik het weet bedankt meiden Ik ga in het najaar eens netjes vragen. En dan zien we wel zou heel erg fijn zijn!!!
Mijn man krijgt na bijna twee jaar via T-Interim werken, eindelijk een vast contract bij de Volvo. Maar daarvoor viel hij wel onder IBO, ook al is hij een Nederlander. Ze hadden hem bij ontslag dus wel een jaar door moeten betalen..
Ik heb totaal geen antwoord op je vraag maar dat heb je schijnbaar al maar...,. Je ticker! Wat gaaf meid! Succes!!!!