geen probleem, heb je toch een klein beetje houvast aan.. al blijft het vreemd natuurlijk dat ze ook 2 van die jurkjes bij der heeft... Succes en ik blijf wel meelezen
Ok, toch weer iets vreemds: het ip adres van een van haar eerste mails komt ook uit Aruba.... wel uit een andere plaats terwijl ze zegt dat ze in Amsterdam woont. hmmm
hmm das zeker vreemd, heb je wel de eerste orginele mail nog?? want dat is wel van belang geloof ik, probeer gewoon eens een paar mailtjes...
Maar het kan toch best zijn dat ze echt in Amsterdam woont en gewoon lekker lang op vakantie is in Aruba. Misschien omdat jij een vreemde voor haar bent, dat ze je niet alles tot in detail verteld hoelang en sinds wanneer ze op vakantie is etc... Maar ondanks dat is en blijft het een vreemd verhaal.
Jeej zeg wat vervelend voor je! Ik koop zelf veel op marktplaats en bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan... als ik zo je verhaal lees krijg ik er een raar gevoel bij, maar misschien is ze inderdaad niet helemaal eerlijk geweest in het begin wat betreft de vakantie enzo... wat ik wel kan begrijpen je hoeft natuurlijk niet tot in details alles te melden aan een koper maar door deze omstandigheden heeft ze zich wel heel onbetrouwbaar gemaakt. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt! Moeilijk hoor... Alleen wel heel erg raar dat ze haar telefoonnr niet wil geven, dat snap ik niet.. als je al zo een bedrag over hebt gemaakt kan ze het niet maken om dat niet te geven... heel raar.. Succes! Ik ben benieuwd naar de afloop...
Als ik het zo lees ben ik toch bang dat je bent opgelicht... Zeker met die hele schiphol toestand...ik zou mijn geld terug vragen *ben bang dat je daar ook naar kan fluiten..* dan maar een iets minder dure jurk voor de bruiloft maar zeker weten een jurk in huis...dan zo..
weet ik eigenlijk niet, is wel apart. volgens mij werken ambtenaren niet op zondag (maar ik kan het mis hebben) wel apart dat de andere mails ook uit haar 'vakantie huisje kwamen' . heb je nog wat gehoord?
Hee meiden, nee niets meer gehoord. We zullen het morgen zien!!!! Als het allemaal mis mocht gaan dan heb ik nog wel wat achter de hand . Trouwen op zondag kan, je kunt zelfs ambtenaar voor 1 dag worden. Ik houd jullie op de hoogte!
Succes vandaag, ik hoop echt voor je dat je gewoon je jurkjes alsnog krijgt! En alvast veel plezier morgen!
Spannend hoop dat de afspraak een beetje vroeg is vandaag! Mocht ze niet komen kan je nog voor wat anders gaan shoppen... Succes en hoop dat t goed afloopt voor je
Hele verhaal gelezen; wat een gedoe zeg!! Hoop dat je vandaag je jurkjes mag krijgen en er anders nog tijd is om je meiden in wat anders te steken.. Heel veel succes.. ben benieuwd hoe het afloopt....
Hee dames, Nou eind goed al goed. Ze kwam idd aan op schiphol en gaf me de jurkjes met nog meer excuses. Geloofde alleen niet dat ze maar 1 week op Aruba is geweest gezien het uitbundige ontvangstcommitee. Maar ja ze hoeft me natuurlijk ook niet alles te vertellen. Ze zei dat ze me nog wat na zou sturen om het goed te maken. Nou ja, morgen iig maar feesten!
gelukkig is het uiteindelijk goedgekomen. haha nee een uitgebreid ontvangstcomite als je een weekje weg gaat ken ik ook niet (anders had ik er al een paar gehad moeten hebben) Nu ben ik wel benieuwd geworden naar de jurkjes. Maak je een foto van je kleintjes in de jurk? Heel veel plezier morgen, gelukkig met de jurkjes