Stomme etiketten!

Discussion in 'De lounge' started by Trees, Jun 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Ik probeer adressen op etiketten te printen. Heb braaf etiketten gekocht van iets wat 'easycomputing' heet. Easy in combinatie met computers sprak me zeer aan. Ik heb een gratis programmaatje via datzelfde 'easycomputing' gedownload, maar begrijp er geen hol van. Nu probeer ik het via het word, maar dat is voor mij ook allesbehalve easy!

Ik sta op het punt om die rotcomputer het raam uit te sodemieteren :x. Iemand tips?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Waar loop je vast?

Volgens mij gaan het beter via acces.

Vroeger ooit geleerd. Even kijken.....

3. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb via word adressen ingevoerd en volgens mij kwam ik toen automatisch in een accesbestand?! Vervolgens klik ik in word op etiketten maken en krijg ik de adreslijst niet geladen.

Ik ben een vreselijke digibeet :)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik open een bestand met adressen en dan op labels klikken.

Dan pakt hij automatisch het eerste adres. En dan printen.

5. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Veel succes! Ik kreeg het niet goed uitgevogeld maar was te trots om het aan mijn man te vragen dus heb ik alles met de hand op de etiketten geschreven. Waren ze toch op tijd klaar en hoefde ik geen nieuwe ruit en pc aan te schaffen.

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

7. Trees

Trees Niet meer actief

Haha LOL!

@Bosi het betand met adressen krijg ik niet geopend. Het kan wel zijn dat ik daar iets fouts mee heb gedaan, want heb dat ook pas net proberen in te vullen.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Je moet de adressen gewoon in word laten staan. Zo simpel mogelijk dus.

9. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb je gemaild. Super van je :D

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik denk dat dit voor mij al te ingewikkeld werd :). Ik had het via word ->verzendlijsten -> adreslijsten bewerken gedaan. Ik zit vanwege de printen op de computer van Treesman en deze heeft de nieuwste word, die er heel anders uitziet dan wat ik gewend ben.

Iemand heeft me nu aangeboden om een kant en klaar sjabloon toe te sturen. Bedenk me alleen nu dat ik misschien andere maat etiketten heb?!

11. djellybelly

is het nog gelukt?

12. Trees

Trees Niet meer actief

Ik moet nog beginnen :). Ik had er even geen puf meer voor, maar dankzij je hulp moet het nu vast gaan lukken!

13. djellybelly

ha ha ha laat je het even weten?

Share This Page