Mp verslavend?

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Eigenlijk had ik nooit wat verkocht via marktplaats, maar ben ik stom dat ik het een beetje verslavend vind haha.
    Onze oude kapotte kinderwagen en maxicosi gingen nog weg voor 70 euro:$ terwijl ik er 30 voor vroeg en zo ook de oude bankdrukbank voor 50 terwijl ik er 10 euro voor al aangenomen had.
    Ik heb gelijk mijn schuur uitgeplozen voor nog meer oude troep, maar kan niks meer vinden haha.
    Klopt het dat de verkoper uithangen zo lekker verslavend kan werken?
    Of ben ik nu weer raar:D

2. ja ik vind dat je raar bent ....whahaha

ik wil ook mijn oude zooi verkopen, maar dat lukt echt niet.
    ik begin er dan ook niet meer aan.

Maar leef jij je uit zou ik zeggen :D

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik verkoop ook met regelmaat iets, en dan gaat het een tijdje goed en daarna weer iets minder en dan kan ik er echt de pé in hebben :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O ik heb dat juist andersom

Ik vind verkopen via MP niks meer aan. Duurt te lang...mensen reageren slecht...krijgt er weinig tot niks voor...verzendkosten zijn meestal niet in verhouding tot wat je verkoopt

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb juist altijd een beetje spijt nadat ik dingen doe via MP.
    Gisteren een hele nette vraag naar iemand gestuurd en ik krijg me toch een raar antwoord terug...:$
    Ik koop wel gewoon ergens anders wat ik moet hebben dus.

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Herkenbaar ...

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ojaaaa, vind het ook verslavend heur! Ik vind ook heerlijk om dingentjes te verkopen en dat het nog wat geld oplevert is helemaal mooi meegenomen! ;)

Als wij gaan verhuizen (zijn bezig met woningruil) kan ik niet wachten om de spulletjes erop te zetten die daar niet gebruikt gaan worden...

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook herkenbaar! Vind het als het goed loopt zeer leuk!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik koop weleens via marktplaats, maar verkopen vind ik te eng. Ik durf geen nee te zeggen en zit er echt mee als mensen naar doen tegen me.

10. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ja vind wel dat het verslavend kan zijn. Ik heb altijd zo'n periode dat ik de zolder opga met mijn fototoestel en dan hoor ik mijn man alweer zuchten. :D

11. Samama

Samama Niet meer actief

Ik koop niks via MP maar verkoop wel. Ik vind het ook een soort van leuke verslaving. Heb veel kleding weg gedaan wat ik niet meer droeg en van de opbrengst kon ik een Michael Kors tas gaan kopen :D

12. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Ja heerlijk verslavend! Soms verkoop je een tijdje goed en zo helemaal niet en dat is balen haha leuke hobby

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Niemand wil mijn spullen haha, vind er niks aan :p

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa hier ook! maar ik ben ook door mn spullen heen :D
    al blijf ik aan het opruimen en dan denk ach kan ook wel weg haha

ik zou het geld ook apart moeten houden eigenlijk maar hier gaat het gewoon in mn portomonee en dan op aan boodschappen, benzine etc
    zonde eigenlijk , vanaf nu in een potje doen :)

15. rums

rums Niet meer actief

Kan inderdaad verslavend zijn.
    Alleen weten mensen goede spullen niet altijd meer goed te waarderen.
    Heb een nieuwe puckababy slaapzak te koop gehad op marktplaats nieuwprijs 60,- hoogste bod op mp 20,- Zelfs op deze site krijg ik er geen reacties op :S

16. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ik denk dat het komt omdat je je spullen snel kwijt bent.
    Als je iets op MP zet wat voor geen meter loopt, dan zal je dat verslavende gevoel ook minder hebben denk ik.

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier precies hetzelfde :D

18. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Toen ik een paar dingen goed verkocht vond ik het ook leuk! Maar daarna gebeurde er niets wn was ik er weer klaar mee! Binnenkort alles er maar weer opzetten!

19. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Dit dus. Ik vind ebay eigenlijk beter dan mp kwa kopen van spullen haha

20. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ja hoor herkenbaar. ik had mijn kinderwagen verkocht voor 200 en heb een veeeeel mooiere terug gekocht voor 170. heb een box kleed gekocht voor 10 euro 6 maanden gebruikt voor mijn dochter en nu weer verkocht voor 10 euro. zo ook met merkkleding krijg er meestal meer voor terug dan ik zelf voor heb betaald. het is echt een sport geworden;).

Deel Deze Pagina