Meubels opknappen, (vrijwilligers) werk, sport, zangles, de tuin.... Het kan vanalles zijn! Waar leef jij je helemaal op uit? Waar word je blij van? Wat maakt jou echt jou?
Ik leef me lekker uit op mn vent En nee niet onder de dekens maar met die hormonsters momenteel kan ik heerlijk op hem vitten. Wat mij écht blij maakt is mijn gezin. En wat maakt mij mij geen idee eigenlijk..
Ik kan mij echt uit leven op uitgebreid koken, daar geniet ik van. Verder lekker gek doen met de kids en op mijn vent.
Mijn werk! Ik geef creatieve vorming (aan gedetineerden) en ben de hele dag mooie en bjzondere dingen aan het maken met mijn "leerlingen". Ook verzin ik graag liedjes voor de baby en begeleid mijn monsterlijke zangcreaties met wat gitaarspel
Lijkt me heerlijk om zo op te kunnen gaan in je werk! Ik moet echt dingen zoeken die de saaiheid van mijn baan een beetje opheffen
Op mn vriend, poetsen en (uitgebreid) koken, schilderen en in mn glas-in-lood creaties. Samen met dochter naar grote speeltuinen, dan leeft deze mama zich ook uit En mn werk op drukke dagen. Van dit alles wordt ik tevens blij. Wat maakt mij mij.. Geen idee, maar ik hoor vaak dat ik een beetje vreemd/gek ben (positief dan).
Een hobby van mij is zingen. ( ja lekker vals weet ik maar zing hele aria.s haha) daar geniet ik echt van en kikker ik aardig van op. Potje klaverjassen ( niet op het internet zou ik ook graag weer eens doen dat is al jaren geleden dat ik dat gedaan hebt was ook een echte hobby van mij)
momenteel 5 x per week naar de sportschool, waarvan 3 x een uur bodypump. Daar leef ik me enorm in uit.
Koken, bakken, taarten maken en decoreren. Heerlijk! En ik ben er ook nog eens best wel goed in. Al zeg ik het zelf.
Mijn werk! Ik heb 3.5 jaar thuisgezeten (ziekte) en ik werd echt wel gek van dat tussen 4 muren zitten! En sommige dagen als ik thuis ben - ik werk deeltijds 3 dagen per week - nog steeds. Ik ben niet creatief, ik heb geen hobby's buiten internet en lezen en koken doe ik graag 's avonds voor mijn vriend, maar echt bakken ofzo zegt mij niks ... En ik haat poetsen.
Lekker wandelen met de hond. Ik vind het heerlijk! Word er zo blij van om te zien hoe ze het dan naar dr zin heeft