Mr Frank Visser doet uitspraak

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Mojito07, Oct 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Ik heb met verbijstering zitten kijken net. Ik zou echt bang worden van zo'n agressieve buurvrouw. Ik vraag me af of die ook normaal kan communiceren.

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Vast niet. Die zal gewoon weer verder gaan met pesten. Daarom was ze vast zo rustig.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik ben nu aan het kijken. Het is makkelijk om partij te kiezen voor de rustige dame, want die ander is wel heel erg agressief. Ik maak er uit op, dat ze al meteen de eerste keer, dat ze haar buurvrouw er op aansprak, dit fel deed: "Is het nou een keertje afgelopen!" Normaliter zeg je op een normale toon: "Mevrouw, ik heb last van de vogelpoep. Zou u misschien de vogels wat minder kunnen voeren," of zoiets...

Maar dat gezegd hebbende, viel het me ook op dat de buurvrouw Victor of Mr. de Visser nooit in de ogen kijkt. Ze kijkt altijd voor zich uit. Ook wel een beetje raar. Oh wacht, ze maakte toch wel heel even oogcontact met die jongere buurvrouw.

En ja, wat die jongere buurvrouw betreft... Die had alleen gehoord van die agressieve buurvrouw, dat de rustige vrouw dieren naar binnen lokt. En ze constateerde dat het konijnenhok open stond. Misschien heeft die agressieve vrouw dat wel gedaan! ;)

Ook mooi trouwens... Dat die agressieve beweert dat die rustige niet bang is, dat ze daar over liegt. En dat ze niet bang hoeft te zijn. Maar ondertussen roept ze dat ze haar tanden uit haar bek slaat/haar smoel verbouwt? Jeetje, daar zou ik ook bang van worden!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Dit was echt gevalletje kleuterschool gedrag. Zielige bejaarde pubers kan ook. Vooral die dunnere vrouw over die andere. Haar kop stond mijn al meteen niet aan. Hoezo bevooroordeeld. Zwaar uit de hoogte type die zichzelf vooral erg interessant vond.
    Zal me niet verbazen als die agresieve trol dat konijnenhok elke keer open zetten om vervolgens te zeggen tegen die jonge griet " zij doet dat. En zo nog iets van vriendjes creëren

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ja precies!

En inderdaad ook dat ze eigenlijk al toegaf dat ze al meteen de buurvrouw op haar uiterlijk heeft beoordeeld en heeft besloten dat ze haar "in de gaten moest houden".

Ik denk trouwens dat die buurvrouw een beroerte heeft gehad. 1 kant van haar gezicht hangt een beetje.

En dat einde... sjongejonge, sorry hoor, maar wat een dom en onaardig wicht is die griet. Ik ben oprecht blij dat ze zichzelf zo voor schut heeft gezet, met dat gejankt en die rare reacties na de uitspraak... Bah bah...

6. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Net de herhaling gekeken. Begon bijna te denken, dat het gespeeld was. Wat een taalgebruik 😂 Ik heb nog nooit een vrouw op die leeftijd zo horen praten en vloeken. Maar eerlijk heb me wel vermaakt, wat een typetjes, ongelooflijk..

7. ooooo wat een uitzending nu weer :eek:

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou he? :D met een zeer terechte uitspraak! En jakkes, wat smeeeeerig in dat huis zeg! :$:$:$ ik zou daar serieus geen kop koffie durven drinken.....

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,867
    5,105
    113
    Maar dit is wel heeel erg voor heel fokkerland!
    Ik zat hardop te lachen :)

Ben het helemaal met je eens. Vies huis en uitspraak zeer terecht!

10. Fokkerrrrland, ja.. :D Ben benieuwd of iemand haar 'Ketterie' nu nog serieus neemt. 'Kweenie'. Als je bij zo iemand over de vloer komt, vraag je je toch direct af waar je nu toch bent beland? :) Niet dat ik niet begrijp dat die vrouw dat poesje toch gekocht heeft hoor, ik zou júíst de neiging hebben om zo'n beestje daar zo snel mogelijk weg te halen, maar toch.

11. Nou inderdaad!
    Heb geloof ik heel de uitzending met mijn mond open gekeken.
    Snap dat je verliefd op een katje kan worden, maar als je al een paar keer het huis ook zo hebt gezien zou je misschien ook wel beter moeten weten.
    Of je vind het katje zo leuk dat je het wilt 'redden'

12. sillies

sillies Fanatiek lid

Aug 15, 2013
    3,182
    1,393
    113
    Als je de website ziet, dat ziet er gewoon goed uit. Dan schrik je toch wel even als je daar dan binnen komt. Kan me voorstellen dat je verliefd wordt op zo'n poes, maar voor 650 euro mag hij inderdaad wel gezond zijn en een frisse omgeving hebben. Ik zou gillend weg rennen haha. Dat raam stond wagenwijd open toen Victor aankwam, net of dat nog helpt met poep op de muur ;).

13. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

€650,- voor een kat?
    Krijg je daar 18-karaats gouden drollen voor terug ofzo?

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,656
    113
    Haha ja dat raam viel mij ook al op. En naar de camera zijn neus dicht doen. Wat een mensen pfff

Zo heb ik ooit een geredde kat bij een opvang in huis opgehaald. Men wij stonken een uur in de wind daarna. Kat meurde ook enorm.

15. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Ik heb het ook terug gekeken. Die gezichten van de mensen als ze hun huis binnenstapten, je kon aan hun gezicht zien dat ze misselijk werden van de geur. Wat een goor huis.

16. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

Aug 26, 2016
    1,195
    1,084
    113
    Hulpverlener
    Die eigenaresse van die cattery zag er zelf ook niet al te gezond uit, was constant aan het snotteren en tranende ogen. Hoeft niet perse van die katten te komen, maar gezond is het denk ik niet, zoveel katten in een klein huis, die banken waren ook helemaal oud en vies.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik ga nu kijken. Alleen vanwege dit topic ;)

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    #38 SushiLover123, Nov 6, 2016
    Last edited: Nov 6, 2016
    "Het gaat haar alleen maar om geld geld geld. Waar het mij om gaat, is die kat!" Ja niet dus, anders had je de helft van de zorgkosten wel meebetaald. Maar nee hoor: "Je krijgt van mij geen cent!" :D

Ahhhh.... eerste beelden van daar in huis... daar zie je al een kitten met betraande ogen... Dat is niet normaal hoor!

En zij zit inderdaad te snotteren.... Ik vraag het me af:
    Als die vrouw zelf besmet is....
    Echt he... Ik zou het bijna hopen.

Maar ik denk dat die vrouw niet helemaal 100% is en zelf totaal niet doorheeft hoe slecht ze bezig is. Ik geloof best dat ze het beste voorheeft voor de katten, maar niet weet wat goed en slecht is voor de katten.

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hebben jullie gisteren die uitzending gezien? Oh my.....volgens zeggen 3 a 4x per jaar dat hun huis onderstroomde....

Hoe dom kun je dan wezen dat je dan dat huis KOOPT van de woningbouw???? Ze wonen er al 28 jaar, ik was allang verhuisd :$

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Hahahaha! Aflevering niet gezien, maar goed punt. :D

Ik weet niet hoe de uitspraak zal zijn, of wat precies het punt is, maar als het om gebreken gaat, dan gaat het om verborgen gebreken. Als de bewoners al wisten, dat het huis regelmatig onderstroomde, dan was het niet verborgen. :D:D:D

Share This Page