Doppler

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kristelo, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Ik heb me vandaag een doppler aangeschaft van sensitest.
    Ik heb er vele goede reacties van gelezen, ook filmpjes op youtube gezien van vrouwen die op ongeveer 10 weken er al een duidelijke hartslag mee horen.

Professionele Babyhartje doppler € 59.95 | Sensitest

Nu heb ik hem vandaag getest, en ik hoor enkel lawaai..
    Mijn eigen hartslag zou op het apparaat als 103 komen, klopt met als ik het toestel ook op mijn hart zet, maar op mijn buik komt er dan 103 te staan, een raar geruis maar niets dat lijkt op een hartslag van mezelf.

Heel even kwam er 167 te staan na lang zoeken, en ook een raar geruis/ geklop maar het leek totaal niet op een echte baby hartslag zoals ik hoorde in de youtube filmpjes.

Wie heeft ervaring met dit toestel?
    Ik heb afgelopen maandag een echo gehad en toen was alles oke, dus ga er wel vanuit dat nog alles oke zou zijn..

2. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Ik heb zelf een doppler van Angelsounds, maar bij de 10 weken moet je echt héél erg veel geduld hebben en goed zoeken voor je het hartje vind. Je moet echt millimeter voor millimeter zoeken. Ruis hebben vrijwel alle dopplers wel (denk ik).

3. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Oja en zoek zo laag mogelijk, op/vlak boven je schaambot. Good luck.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Idd, zo vroeg is het niet even het ding er op zetten en dan het hartje horen. Vaak is het veel zoekwerk en millimeter voor millimeter 'zoeken'. Als je wat verder bent is het een stuk makkelijker.

5. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Ik zou hem een weekje opbergen en volgende week nog eens proberen, goed onthouden dat de kans groot is dat je ook dan de hartslag niet vindt. En in tussentijd niet panikeren, is echt normaal dat je de hartslag nog niet vindt.
    Baby zit nog heel verstopt, is nog erg klein en kan nog heel veel zwemmen waardoor hij zich kan verplaatsen als je het dan net even gevonden hebt.

Hier trouwens met 11 weken hartslag 'gevonden', bleek achteraf toen ik de hartslag met 13 weken echt vond, de mijne geweest te zijn :D
    Ik heb vanaf week 10 ong. 1 keer per week geprobeerd, maar tot nu toe geeft het ding me meer stress dan rust!

6. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Ik heb zo een 5 -10 minuten zitten zoeken,
    Maar echt geduldig ben ik niet :D
    Denk dat ik t nog tot maandag aan de kant laat en dan nog een keer probeer :)

7. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Idd lutty

Niet dat ik nu meteen panikeer want ben al zolang dat ik zwanger wel een beetje onzeker, maar het ding is best stresserend als je zoekt en niet vind..

Deel Deze Pagina