hoiii allemaal. even een vraagje of er iemand ervaring mee heeft. ik ben sinds 3 maart gestopt met de pil. netjes ongesteld geweest, eisprong gevoelt en gemerkt, aan het klussen geweest , en klachten gehad. klachten die bij het ontpillen kunnen horen maar ook evt zwangerschap.. denk aan, duizelig, buikkrampen onderin, soms steken, warm aanvoelen,, harde ontlasting, stemmingswisselingen, lichte hoofdpijn,, met vlagen wat akelig, misselijk kan k niet zeggen maar zo'n apart gevoel in je maag,, verder geen zere borsten etc.. als k netjes mijn cyclus van 28 dagen aan mag houden zou ik morgen ongesteld moeten worden. nu heb ik sinds gisteravond en nu nog een beetje, lichte bruine afscheiding, niet eens veel, en niet eens met het afvegen( kzag het op een maandverbandje) en zijn het net bolletjes en wat sliertjes.. sorry voor de omschrijving,, k heb verder geen buikpijn nu of iets wat k normaal wel had. maargoed het feit blijft dat je lichaam moet wennen aan pilloos te zijn natuurlijk. maar wat denken jullie? zou dit het begin zijn van een menstruatie. of evt oud bloed van innesteling?? en als het een mentruatie is ,binnen hoeveel dagen zette het bij jullie dan wel door???
Ik heb dit ook gehad, eerst onttrekkingsbloeding en de menstruatie daarna begon met bruine afscheiding, bruin bloed en daarna pas rood. Ook de eerste dagen geen buikpijn gehad, dat had ik pas na een paar dagen toen er ook rood bloed bij kwam. De eerste weken zonder pil heb ik ook allerlei klachten gehad die jij ook omschrijft, met name hoofdpijn en opgeblazen gevoel enz. Het kan dus ontpillen zijn.
Ik herken je verhaal helemaal! Bij mij was dit ook de eerste maand na het stoppen. Kan idd van het ontpillen zijn.
Ik had een klein beetje bruine afscheiding voordat ik positief testte. Het kan helaas ook een naderde menstruatie betekenen. Kan nog alle kanten op.
Dit had ik inderdaad ook, diezelfde avond is het de menstruatie bij mij doorgebroken, en kreeg toen pas weer de hevige buikpijn zoals ik m kende