hallo, mijn naam is naomi en ben 24 jaar. en heb maandag 4 september de 1ste maal een KI ondergaan. Worden hier normaliter vooraf al hormonen voorgeschreven of pas achteraf ? Heeft hier iemand ervaring mee. Zijn er ook vrouwen die al bij de eerste KI zwanger zijn geworden. ik hoor het graag van jullie.
Welkom hier! Heel veel succes bij jullie eerste KI behandeling. Ik heb hier helemaal geen ervaring mee en kan je helaas niet helpen. Zet hem op! Elmo
Naomi ik denk dat het ook afhankelijk is of er een probleem is gevonden en waar dat zit of je hormonen krijgt toegediend. Hopelijk zit je volgende keer bij gyn en is het dan al raak, duim voor je! Succes met lange wachten.
hallo, bedankt voor je reactie. ik wacht het maar af moet de 23 ste ongesteld worden maar had deze ochtend opeens last van een blaasontsteking en had de indruk dat ik wat lichtbruine afscheiding verloor. had ook enorme hoofdpijn,ben thuis gekomen en wat op bed gaan liggen en nu is alles weer wat afgezakt.ben benieuwd of het doorzet het zal wel weer zoals altijd!!!!! groetjes naomi