Raad maar raak (graag)!

Discussion in 'De lounge' started by Jatobe, Dec 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Ik ben benieuwd of iemand dit op zijn handen herkent.......het zijn verheven miniscule soort vlekjes/bobbeltjes die dus ietsje OP de huid liggen, zijn net niet plat.

Dermatoloog snapte er niet teveel van en zei ouderdomsvlekjes. Die zijn plat en zo oud ben ik nou ook nog weer niet.:):p

Iemand een idee wat dit zijn? Ben gewoon benieuwd. Oja, jeukt niet, doet niets. Ik heb ze op beide handen en ik lijk er ook een paar op mijn borst te hebben.

Attached Files:

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb ik ook ouderdomsvlekjes op mijn handen alleen nog niet zo erg als bij jouw.:)

3. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,792
    493
    83
    Sproetjes? Die kunnen ook iets op de huid liggen (bij mij tenminste :D).

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

Eerst dacht ik moedervlekken toen ouderdomsvlekken, daarna ben ik je tekst gaan lezen en dacht ik eigenlijk niks meer.

5. butterblue

butterblue Bekend lid

Nov 7, 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Kan ook een reactie zijn op iets. Laatste tijd iets veranderd? (Wasmiddel/verzachter o.i.d.)??
    Je kunt altijd een natuurlijke crème met goudsbloem erin gebruiken.
    Herstelt de huid en is zacht voor je. Google maar eens op werking van goudsbloem!

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    hahaha McDsee, dat is lekker dan.:p
    Ouderdomsvlekjes krijg ik steeds van die platte vlekken te zien eigenlijk, deze zijn inderdaad ietsje verheven zoals een klein moedervlekje, maar ze zien er anders uit, zijn minder opvallen en grijs/bruin.

7. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb ze ook, kreeg de eerste toen ik 15 was en nu zitten mijn beide handen vol en heb ik ze ook onder mijn ogen. Ouderdomsvlekjes, sproeten... wat het ook is, ik vind ze wel mooi.

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    volgens mij zijn het ouderdomsvlekjes.. ik heb er ook al een paar op mn handen, en ben nog geeneens 30.. ach ja

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    hihi, ik ben 40 dus het zou kunnen, alleen dacht ik vaak dat ouderdomsvlekken lichter waren (geel/bruin) en echt de huid verkleurden, dus in de huid verkleuren. Deze liggen er echt iets bovenop. Hebben jullie dat dus ook?

10. X11

X11 Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,768
    1
    0
    Ouderdomsvlekjes. Die kunnen ook iets verhoogd zijn hoor.

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Factor 50 dus, ook in de winter :) Ik ben 31 en draag nu standaard factor 50, want ik kreeg vlekken in mijn gezicht, vooral onder mijn ogen :$ Al die cremetjes die het zogenaamd bleken werken niet.

12. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    ojee! nou ik heb zonneallergie (gezicht en borst) dus veel zon zit er al niet meer in. Maar zal mijn handen ook gaan insmeren, dank voor de tip!

13. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Ik heb ze ook. Ouderdomsvlekjes denk ik ook. Maar wat vreemd: alleen hier al worden ze goed herkend en de dermatoloog snapt het niet goed?

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb ze ook , al jaren

15. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Ik heb er ook 1 op mijn hand. Zo'n kleurloze moedervlek. Ik heb het al jaren dus het kan toch geen ouderdomsvlek zijn. Ben nu 32. Ik heb wel in mijn nek van die steelwratjes zitten. Zou het geen wondje zijn geweest en dat het niet goed is genezen en het daardoor een soort mini streelwratje is geworden zonder steel zeg maar hihi

Share This Page