mri-scan....

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    nou net weer gevallen daar word je toch ook niet blij van. Ging even een uurtje met mijn meisje en de honden wandelen. En ja hoor ik werd duizelig en daar ging ik. Nu heb ik heel erg last van mijn knie ik denk dat ik maar bel maandag of ze al meer weten.

2. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Zo jeetje Jessi, gewoon buiten is dat gebeurd? Ik hoop dat ze al eerder wat weten want dit is dus niks zo afwachten en je ontiegelijk rot voelen! Sterkte meid!

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Vreselijk he, ik heb de afgelopen maanden ook zovaak op de grond gelegen. Thuis, op straat, in winkels. Daardoor leef ik momenteel bijna als een kluizenaar, bah!

Ik heb even gezocht op Meniere, ik herken mezelf er niet in. Ik heb t idee dat het bij mij toch vooral door dat ijzer komt, want sinds ik anderhalve week geleden dat infuus heb gehad begin ik me beter te voelen.

Groot gelijk dat je maandag gaat bellen! Er staat in principe 5 dagen tot een week voor, dus gewoon proberen!

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi jessie,

ik loop ook bij de neuroloog. heb ook een mri scan gehad. was niets op te zien. nu volgende week naar de kno arts. alle klachten die ik heb wijzen ook naar meniere. moet zelfs al aan de gehoorapparaten :(
    lijkt me wel fijn om elkaar wat steun te kunnen geven!!
    sterkte ermee!!

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Jessi,
    heb je ook last van oorsuizen en gehoorverlies?
    je hebt namelijk ook bppd. fat zijn oorkristallen die niet op de juiste plek ziyten. ik kreeg trouwens een mri omdat ik heel veel aanvallen had. de arts wolde uitsluiten daardoor of er niets iets was met mijn kleine hersenen of dat hey geen brughoektumor was op me evenwichtsorgaan. die trouwens niet kwaadaardig zijn!!

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb echt alle klachten van meniere dat ws ook het eerste waar de neuroloog aandacht toen hij mijn amnese las. Dus tja het is afwachten maar nu dus net weer gevallen maar met mijn kleine meid op de arm het is echt heel gevaarlijk zo.

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Bppd heb ik een paar jaar terug ook gehad, erg vervelend!

Deel Deze Pagina