hoi, vorig jaar ben ik na iui bevallen van een prachtig zoontje. Ik ben niet aan de pil aangezien ik maar af en toe eens een eisprong heb en mijn man is sterk verminderd vruchtbaar... Normaal heb ik een cyclus van 42 dagen, mijn laatste cyclus was 35 dagen en ook nu had ik ineens vorige week enorm slijmverlies etc alsof ik een eisprong zou kunnen krijgen en dus weer een cyclus van 35 dagen zou hebben (waarin mogelijk toch een ei) Nu heb ik wel eens vaker gevoelige tepels gehad rond de tijd van een eventuele eisprong maar nu blijven ze gevoelig en ook mijn borsten voelen wat gevoelig. Ook ben ik sinds gisteren de hele dag door wat beroerd wat met vlagen gaat. En heb ik wat last links en rechts onderin de buik van steken en opgezet gevoel. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? En nu al klachten hebben? een eventuele innesteling zou 1 tot 3 dagen geleden kunnen zijn. ik weet dat afwachten de enige zekerheid geeft maar ben toch heel benieuwd naar jullie ideeen en ervaringen...
wie weet! Gevoelige borsten waren bij mij ook het 1e symptoom bij mijn zwangerschap. En ja dat had ik bijna meteen na de innesteling al als het niet daarvoor was. Je lichaam maakt namelijk al hormonen aan als de eicel bevrucht is. Ik hoop voor je dat je nog een mooi wondertje mag verwelkomen!