Buikpijn! en andere vage klachten. .

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jojo1984, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Hallo, wie kan mij helpen?

In maart zijn mijn vriend en ik begonnen met klussen, vorige week kregen we te horen dat zijn zaadjes het niet goed doen, de kans op een spontane zwangerschap is miniem zoals ze zeiden, wij natuurlijk over onze toeren maar meteen een afspraak gemaakt ik het ziekenhuis einde van het jaar zodat we IUI kunnen starten.Ik bleef maar huilen, dagen lang terwijl ik echt totaal geen huiler ben, dat is al vreemd, maar ok, slecht nieuws. .

Nu kreeg ik daarnaast de dag na dit vervelende nieuws (dag 20) op werk vreselijke buikpijn, ik kon nog maar amper naar huis lopen en elke stap deed pijn, soort stekende pijn. Ik kamp al een tijdje met darmproblemen (obstipatie, prikkelbaar) waar ik ook medicijnen voor heb, dus bij de pijn dacht ik daaraan.

Nu heb ik sindsdien een erg trekkend gevoel in mijn onderbuik richting mijn liezen, ook heb ik hele gevoelige tepels, dit heb ik wel vaker, normaal altijd! 5 dagen voor ik ongesteld moet worden, maar nu dus al vanaf dag 20, terwijl ik een cyclus van gemiddeld 29 dagen heb. Ook ben ik soms wat flauw, met vlagen misselijk en hoofdpijn, maar dit kan ook komen doordatik zaterdag op mijn hoofd ben gevallen tot overmaat van ramp

Gisteravond kon ik echt niet slapen van de oorlog in mijn buik, darmen overstuur, winderigheid, pijn, krampen, veel plassen, veel dorst, geen trek en mijn appel smaakte echt heel raar. Mn benen voelde alsof ze van rubber waren bij het lopen, heel vreemd. Ik zit dus pas op dag 25 dus testen heeft geen zin, eigenlijk kan ik dus sowieso niet zwanger zijn, maar vind het allemaal zo vreemd? Herkend iemand dit?

Alvast bedankt voor reacties!

2. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Misschien moet je toch even voor de zekerheid je menstruatie afwachten? Het klinkt wel een beetje zwangerig maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor! Een vriendin van me kreeg ook met dezelfde reden te horen dat ze nooit zonder hulp zwanger zou kunnen raken, ze had een dochtertje van 1 1/2 jaar na IVF denk ik? een of andere behandeling in ieder geval :) Toen ze ineens dacht hey mijn menstruatie is uitgebleven. Ze ging een test doen en ja hoor zwanger ! en nu is het een gezond zoontje geworden :)

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik denk zelf ook dat het door pms en spanning van de laatste tijd komt, maar hoop houden doe je toch ;) wat waren jou verschijnselen voor je nod?

4. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had geen verschijnselen voor NOD. Helaas... dus sommige vrouwen moeten toch echt wachten tot hun NOD voor een test.

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Heb je inmiddels wel symptomen?

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Lastig he?! die onzekerheid en dan dat wachten!.. wie weet komt er toch niets positiefs uit, ik hoop het voor je! :)

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ja super lastig! Hoe kan je jezelf nou nog zo gek zitten maken terwijl ik eigenlijk wel weet dat het niet kan. Hopen doe je toch. . Heel apart en dat wachten lijkt eindeloos te duren :) hoever ben jij nu in je cyclus? Zit je ook op het wachtbankje?

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb een lange cyclus tot nu toe, steeds een erg late LH piek tussen dag 27 en 30, dus steeds 4 weken wachten na ongi.. en daarbij nog een korte LF, eerst 5 dagen en laatste keer 11 dagen.. het is dus weer even afwachten wat het deze ronde wordt.. zit nu pas op dag 8 :):(

Je hoort hier wel vaker van die wonder verhalen, daardoor mag je best een beetje hopen hoor ;)

9. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt! Ik voel nu echt dat ik zwanger ben ja, ben erg moe en in de ochtend semi misselijk (als dat bestaat), ik hoef nog gelukkig niet echt over te geven maar het borrelt wel, zeg maar ;)
    Ben ook 2kg af gevallen, de baby neemt toch veel voedingsstoffen en dan houd ik weinig over ;)

Rond 12 weken hoop ik me iets fitter te voelen!
    Heel veel succes meiden!!

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Proficiat hoor! (als ik dat nog niet i een ander topic had gezegd :))

11. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    @Y87, bedankt! lief van je.

12. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Hopen mag altijd maar ben zo bang voor de teleurstelling als ik me er te veel aan toe geef. Klinkt raar maar toen we donderdag het nieuws kregen vond ik het heel erg naar zag het wel meteen als feit, wij hebben hulp nodig erbij, dat zwart wit denken helpt me soms dingen te accepteren die ik moeilijk vind. Dus dat de dag erna ineens allemaal dingen gebeurden in mijn lichaam kon ik gewoon niet plaatsen. En nog steeds niet, maar krijg veel hoopvolle reacties hier, dat is wel heel fijn! Zo lief ook! Als het zo mag zijn is het een wonder maar ik geloof dat alles zn tijd heeft :)

Wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt, dan wordt je geduld helemaal op de proef gesteld. Helpt Teunisbloemolie of sint janskruid daar niet tegen bv daar niet tegen? Zijn jullie al lang bezig? Ik hoop dat het voor jullie snel mag komen. Wat staat er bij jou handtekening over die pendels trouwens?

13. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    @elise: geniet ervan, klinkt als een gezonde zwangerschap ;) hoop dat alles voorspoedig blijft gaan :) heb je al een gevoel wat het wordt?

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja geduld is in het geval van zwanger willen worden een hele schone zaak!.. Ik slik efamol pmp voor regelmatig worden van cyclus en tarwekiem voor de doorbloeding, en dan folium etc.. dus we wachten even af deze ronde.. nee dit is ronde 4 pas..

Pendels vind je onderaan het forum (topic pendelen). Meiden die (voor de lol) pendelen wanneer je zwanger wordt en welk geslacht.. je moet wel even lezen hoe het werkt, anders word je niet in behandeling genomen (streng ;))

15. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ow wat leuk! Daar ga ik straks even naar kijken. In het zwanger worden forum staat er trouwens een gesprek over tarwekiem en of dat je cyclus niet juist verlengd, heb je die al gezien? Heb er zelf verder niet in gekeken, dus weet niet hoe of wat.. Maar goed dat je die middelen slikt! Hoop dat je mannetje snel raak schiet ;)

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja klopt ik zit daar nog mee in dubio.. want ja mn cyclus was de laatste keer toch weer 8 dagen langer maaaaar mn LF was 11 ipv 5.. en vanaf 10 dagen maak je een goede kans dus ja.. dat heb ik dan liever dan een korte cyclus maar kansloos zijn ;)

17. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Dat kan ik me voorstellen :) en ik hoop dat je pendels uitkomen! :)

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou dat zou wat zijn :D dan gaat de vlag uit!!

19. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Nou, op weer moeilijk kunnen inslapen weinig klachten hier vandaag. Buik is gekalmeerd, tepels niet echt meer gevoelig. Weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet?!

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    toe en afnemende symptonen zijn irritant! :$

Deel Deze Pagina