Zaterdag is mijn NOD, 23/02 was mijn eisprong. Tot op heden een negatieve test van de kruidvat. Is er nog kans dat een test positief wordt? Lees veel over de gevoeligheid van de kruidvat testen en dat mensen voor hun NOD positief testen.
hey wat leuk!! Ik heb ook mijn eisprong gehad op 23 februari en ook mijn NOD is a.s zaterdag. Ik heb maandag en gister nog een test gedaan van de kruidvat 2v5 euro. maar ook beide negatief helaas.. Ik heb allerlei kwaaltjes maar dat kan ook wel komen omdat ik ongesteld moet worden ik weet het niet.. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik met de kruidvat testen 2 dagen voor mijn NOD positief. Ik denk dat ik mijn laatste test vrijdag ga doen en als die weer negatief is en ik deze week niet ongesteld word kan ik volgende week alsnog even langs het kruidvat gaan om nieuwe testen. Ben je al lang gestopt met anticonceptie? Ik ben nu een half jaar van de pil af, mijn cyclussen tot nu toe zijn: 31 - 31 - 42 - 45 en nu zit ik op dag 53. Deze maand voor het eerst gaan temperaturen en ik heb een temperatuursverhoging gehad op 23 februari en ook gevoeld ( mijn eisprong ). Vind het allemaal heel erg spannend en hoop dat het voor ons binnenkort ook eens raak mag zijn! De cyclussen van mij word ik ook niet vrolijk van .. Wanneer ga jij weer testen?
Ik voel ook allerlei kwaaltjes of ik wil ze voelen dat kan ook.. Mijn buik is heel erg opgezet, last van de onderbuik etc.. Mijn cyclus is altijd 28. Ik slik sinds mijn laatste zwangerschap al geen anticonceptie meer, dec 2008 (mei 2009 Zwanger). Ik ga Zaterdag opnieuw testen heb er nog 1 of Zondag. En jij?
Paar dagen voor nod had ik ook getest met de k2v5 en die was omowit.op nod was die pas positief dus het kan als nog
spannend he.. Ik kon het niet laten heb vanmorgen mijn laatste test gedaan die ik in huis heb liggen ( ook 2v5 euro van de kruidvat ). er lijkt een heel licht grijs streepje op te staan naar heel lang naar de test te turen maar ik denk dat het een indroogstreepje is. Ik wacht deze week wel even af nog en als ik niet ongesteld word deze week dan test ik volgende week wel weer eens. Soms hoor je verhalen dat mensen niet eerder positief testen dan na hun NOD. Ik hoop dat dat voor ons ook zo is! Hou je me op de hoogte? Ik duim voor je !!
och wat jammer! Ik ben nog niet ongesteld.. Mijn temperatuur was vanmorgen wel een stuk lager dus ben bang dat het niet lang gaat duren! Alleen heel erg vreemd mijn baarmoedermond staat weer hoog en verlies waterig slijm heel erg raar.. Hopelijk brengt ronde 2 jullie geluk!
helaas esther ik ben gister ook ongesteld geworden.. op naar de volgende ronde.. Ga van de week de huisarts maar eens bellen of dit wel goed is zulke lange cyclussen.. dit was de langste van 54 dagen