Ik gebruik zo'n 2x per week een vaginale douche, zonder zeep, maar dus gewoon zo'n Spuitfles met water om het van binnen een beetje schoon te houden. Heeft dit invloed op zwanger worden? Dus eigenlijk grof gezegt spuit dit de sperma cellen eruit?? Weet niet of dat kan hoor dus ik vroeg me af of iemand dit wist??
Ik gebruik m nu niet hoor...... ook werkt je afscheiding nu als hulpmiddel als je zwanger wilt worden dus dat wil ik nu maar even in stand houden daarbinnen allemaal.
Ok Ik ben er idd sinds deze week ook maar eens mee gestopt maar vroeg me af Of het dus klopt hoe we denken of dat het geen kwaad kan
Zo'n vaginale douche werkt alleen maar nadelig, omdat het alles verstoort. Ook als je niet zwanger wilt worden, wordt het afgeraden.
Stoppen meid! Is echt slecht. Rond je ei heb je rekbaar vruchtbaarslijm. Deze is zeer nutig als je zwanger wilt worden....
Niet goed idd, schijnt de zuurtegraad erg te verstoren.. Lijkt me sowiezo niet verstandig, te schoon is ook niet goed. Vaak doen mensen het tegen geurtjes etc, maar eigenlijk als je lichaam uit balans is, kan het zichzelf minder goed reguleren en juist meer kans op bacteriën en ook geurtjes.. Net als op hol geslagen darmflora denk ik.
Daarom doe ik het niet dagelijks en echt alleen met water zonder zeep dus. Maar beter nu voorlopig niet meer dus
Maar het schijnt zelfs dat water niet zuur genoeg is voor je vagina, en dat zelfs dan het verstoord kan raken. In goede vaginale spulletjes schijnt het zelfs een beetje zuur te zijn, gek he? Water klinkt idd namelijk heel onschuldig.. (volgens mij heb ik er net een heel artikel over gelezen in de Viva.... of die van vorige week..)
Of in een ander tijdschrift, (fijn zon slecht geheugen door hersenschudding, whaha ) Ouders van nu? Ik weeeeet het niet meeeer whaha! Noujah. Het stond ergens. Ik gebruik het zelf nooit, dus weet anders ook niet waar ik die wijsheid vandaan haal. Ik was er namelijk ook verbaasd over dat water ook niet goed is.