Ervaringen cursus 'Fit&Actief zwanger'. (Carinova)

Discussion in 'Zwangerschap' started by muppie, Aug 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muppie

muppie Lid

May 12, 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had mij aangemeld voor een cursus zwangerschapsyoga. Helaas kan ik echter niet aan de cursus meedoen, omdat ik op deze avond naar school ga. Het cursusbureau heeft mij aangeboden om een cursus 'Fit & actief zwanger' te volgen. Ik heb toegezegd, maar weet eigenlijk helemaal niet wat ik van de cursus moet verwachten. Ik ben door ziekte lange tijd uit de running geweest, dus ik heb totaal geen conditie. Ik vraag mij af of de cursus niet te sportief voor me is...? Zijn er meiden die deze cursus ook gevolgd hebben (of op dit moment volgen)? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
    Ik volg de cursus bij Carinova, overijssel!

2. muppie

muppie Lid

May 12, 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand? Tja, dan ga ik het er maar op wagen :)

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    gewoon doen joh
    zwangere vrouwen zijn vaak wat futloos dus daar houden ze wel rekening mee
    en als jij aangeeft dat het je even teveel word houden ze er vast rekening mee :)

kom je ons nog even vertellen hoe het beviel? ben wel benieuwd of het je meevalt

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ik doe een cursus zwangerfit maar ik weet niet of dat hetzelfde is? Wij oefenen veel op een grote bal (waarop je kunt zitten) en doen veel oefeningen met elastische banden.

het is wel pittig vind ik maar ik merk ook dat mijn conditie verminderd is nu ik zwanger ben. Bij mij op de cursus zitten heel veel verschillende soorten meiden en iedereen doet mee op niveau wat je zelf aankan. Wij doen ook veel oefeningen voor je bekkenbodem. En het laatste kwartier doen we ontspanningsoefeningen.

Ik vind het zelf wel heel fijn dat het wel lekker actief is. Nu ben ik iemand met flink overgewicht en ik kan het ook goed bijhouden, dus dat moet wel goedkomen!

Gewoon lekker aan de gang gaan en wat niet lukt, lukt niet!
    Succes en vooral veel plezier!

Share This Page