Natte afscheiding bij wakker worden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,
    Ik werd net wakker, en voelde nogal wat 'nats' tussen mijn benen. Het was niet zo erg dat het eruit liep of dat het bed nat was, maar wel anders dan normaal (voorheen bij afscheiding)
    Mn vriend grapte al: ben je soms een beetje opgewonden lieverd? Hmm.. Nee absoluut niet :rolleyes: :p
    Ik had wel eventjes daarvoor wat krampjes gehad dus maakte mij een beetje zorgen.
    Nu las ik zonet op een site dat wanneer je het 'vocht' op je duim en wijsvinger hebt en het een beetje 'plakt' het dan absoluut geen vruchtwater kan zijn, weet iemand of dit klopt?
    Ondanks dat het zo dun was, net als water, plakte het namelijk wel een beetje.. Is dit dan 100% geen vruchtwater?

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ruikt het ook zoetig? De gyn zei tegen mij dat als het zoet ruikt en wanneer je op je hand blaast en er ook wat vocht uitloopt dit vruchtwater kan zijn.

Ik heb ook dagen erbij dat ik heel veel waterige afscheiding heb. Dan lijkt het af en toe wel alsof ik in mn broek heb geplast. En verschoon ik ook een paar keer per dag mn broekje.

Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon de vk bellen!

3. Niet meer actief

Hey, bedankt voor je snelle antwoord.
    Beoordelen hoe het ruikt vind ik een beetje moeilijk, volgens mij ruikt het helemaal nergens naar? Tenminste.. Niet zuur, niet zoet..

Naja, het is bij mij dus helemaal niet alsof ik in mijn broek geplast heb maar het is gewoon een beetje een nattige omgeving daar tussen de beentjes ;) haha.

4. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    dit heb ik sinds ik zwanger ben ook, het ruikt inderdaad naar niets ;)
    ik denk dat het afscheiding is die zich verzameld als je ligt, en als je dan wakker wordt en je spieren meer aanspand dat het er dan uit komt of zoiets..
    In iedergeval kan je als je zwanger bent afscheiding hebben van wittig tot doorzichtig bijna waterig, en zolang het niet zoet ruikt dan is het gewoon goed.
    Anders vraag je het de volgende keer toch als je bij de vk bent?
    groetjes
    bambie

5. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    De veloskindige vertelde mij ook dat afscheiding vlekt in ondergoed en vruchtwater niet.
    Ik heb ook met name s ochtends vrij veel.

Deel Deze Pagina