Ik zoek een mooi passend gedichtje

Discussion in 'De lounge' started by Mama26, Apr 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Hoi,

Het is nu bijna een jaar geleden dat ons buurjongetje overleed. Zijn moeder en ik waren tegelijk zwanger. Ik was iets eerder uitgeteld dan haar. Maar na 24 weken zwangerschap werd hun zoontje geboren en overleed een paar uur na de geboorte. Echt heel erg en droevig was het. Ik vond en vind het zo erg voor hun. Nu is het alweer een jaar geleden.

Hun zoontje zou nu eigenlijk net zo oud als mijn dochtertje zijn, dat vind ik echt moeilijk (en hun natuurlijk ook). Ik wil hun op de sterfdag van hun zoontje een kaartje geven met een mooi en passend gedicht erop, dat we hem niet vergeten zijn. Ik heb op div. sites gekeken maar kan niets passends vinden. Het moet niet een lang iets zijn, gewoon kort, mooi en passend.

Wie weet er iets moois?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
  3. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Daar had ik al gekeken, maar ik vind er niets tussen zitten voor hun zoontje eigenlijk.

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Er is een lief engeltje
    hoog boven ons hoofd
    we zullen hem niet vergeten
    dat hebben we beloofd

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Kijk anders even op mijn vlindersite (zie hieronder) of op de site van andere engeltjes. Daar staan hele mooie gedichten op. Echt superlief van je dat je er voor je buren wil zijn. Het is nu zo mogelijk nog moeilijker dan normaal en het is al zo moeilijk... Ze kunnen alle steun gebruiken!

6. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Ik vind het ook moeilijk voor hun. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ze zich voelen en elke keer als ze mij zien met mijn dochter voel ik me super ongemakkelijk! Toen ik nog zwanger was ook, zat ik daar met mijn dikke buik.

Ze zijn wel bij ons op kraamvisite geweest, wat ik echt super knap vond.

Ik zal eens kijken op jouw site. Ik vind dat gedichte van Chantalk al erg mooi!

7. Vlinder84

Ik heb vooral langere gedichten op mijn site staan. Ik denk dat het gedichtje van Chantalk het meest passend is. Ik zou iig heel blij zijn met zo'n gedichtje!

8. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Misschien een stomme vraag maar wat voor kaartje zal ik hun dan geven? Een blanco kaartje maar wat er op? Niets iets heel vrolijks maar ook niet te droevig.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Tip voor een kaart: Ik zou bijvoorbeeld een kaart met een vlinder uitzoeken. Of met een mooie blauwe lucht of iets dergelijks.

Lief dat je zo met je buren meeleeft. Moet voor hun erg moeilijk zijn.

10. Vlinder84

Yup, vlinders zijn altijd goed. Zo ook bloemen, engeltjes, wolkjes etc.

11. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Ok. Dank jullie wel!

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt.
    Vind het wel heel lief van je dat je zo aan je buren denkt.

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede

ik sluit me hier helemaal bij aan

Share This Page