hallo, me borsten beginnen blauw te worden, heb pijn in me (onder) buik en ben elke dag duizelig. ik ben bang dat ik dan ga flauwvallen. Wie heeft dit weleens gehad?
Hoi als je 23 maart 2007 gestopt ben met de pil, kan het heel goed zijn dat je nog volop aan het ontpillen bent en dat je daarom klachten hebt. Missschien ben je ook wel al zwanger, maar houd ook rekening met ontpillen. Voordat alles weer normaal is, kun je zo een half jaar tot een jaar verder zijn... Maar hopelijk is het voor jou wel een zwangerschap. Bij mij duurde het heel lang en ik had na het stoppen met de pil best veel van die vage klachtjes. Gewoon rustig afwachten zou ik zeggen. Heb je al een keer een gewone ongesteldheid gehad na het stoppen? sterkte met de onzekerheid. groetjes sanneke
hallo, ik was 4 dagen later ongesteld geworden, maar het was wel een gewone ongesteldheid. Groetjes Nazli
als je stopt met de pil is het volgens mij normaal dat je je pilongesteldheid dan nog krijgt. Pas dan ga je een normale cyclus tegemoet en doordat je nu geen pil meer slikt, kan het zijn dat je lichaam daaraan moet wennen (ontpillen). Als je nu weer ongesteld wordt, is dat pas je eerst echte ongesteldheid volgens mij, maar je kunt nu wel zwanger worden, want je ei wordt niet meer tegengehouden kijk anders eens bij onderwerpen over zwanger worden. Daar staan veel onderwerpen over stoppen met de pil. groetjes sanneke