Ben ik wel nieuwsgierig naar! Dus niet alleen je avondeten maar gewoon over de hele dag...en niet smokkelen, elke koekkruimel vermelden! *Schaam-topic*
2 boterhammen met hagelslag en 2 glaasjes jus dórange.. een peer, een appel, taaitaaipoppetje , 2 bekers warme chocomelk 2 stroopwafels, 2 hagelslagkoeken, appel, handje chips, halve pizza .. en dat was het tot nu toe..
Ik zelf 6 (!) boterhammen, 4 met appelstroop en 2 met cashewnotenpasta 1 bord bruine bonen met rijst en kip, tomaat, spekkies...jum! 1 plakje ontbijtkoek 3 glazen melk
1 boterham met jam 1 boterham met hagelslag 2 boterhammen met kaas aardappels met gehakt en sperziebonen
Ehmm.... -Begonnen met een krentenbol. (onderweg in de auto, te laat opgestaan) -twee keer en kop koffie bij een client en 1 appelkoekje (ik heb ze wel eens groter gezien. soort gevulde koek zeg maar. Lekker vet!) -twee grote koppen rooibos thee. -3 pakjes melba toast met een beetje tapenade. (te lui om brood te smeren) -grote beker thee. Dat was het tot nu toe. - straks lasagne met een salade; sla, tuinkruiden mix, appel in stukjes en beetje geraspte kaas er door) Tevreden?!
hm, 2 boterhammen met pindakaas en 3 zoute dropjes. Straks tomatenrisotto met cipolataworstje. Niet veel, maar ik heb overdag genoeg aan 2 tot 4 boterhammetjes. Ben het meest dol op warm eten....is bijna klaar!
uhm even terug denken: 2 boterhammen met pindakaas 2 boterhammen met cervelaatworst heel veel thee 2 glazen water een spritskoek welgeteld 5 pepernoten, bij een vriendin en dadelijk pasta met heel veel verse groentjes
Oh die zijn zoooo lekker hè.. Ik haal ze altijd bij superdeboer... is een soort cake met creme erin..en dan hagelslag erover heen... echt jammie koeken...
2 boterhammen met vlokken 1 krentebol 2 sultana's 1 bruin pistoletje met kaas en sla groentesoep 1 boterham met hagelslag 2 dropjes zuurkool
Eens even denken: schaaltje yoghurt met fruit 'n fibre 3 kleine koekjes 3 bruine boterhammen met pindakaas en suiker 1 mars 1 twix 1/2 eetlepel boerenkool en 'n 1/2 gehaktschnitzel
Flesje Knorr Vie 2 volkoren boterhammen met kaas 2 bekers melk Rijstepap Pepernoten met chocolade eromheen Macaroni met gebakken ei
Dubbele bil ( twee broodjes op elkaar) met pindakaas en gestampte muisjes, glas water en een gravitamon pilletje Een appel Dubbele pil met kaas en een kop tomatensoep Liga 2 dropjes, kauwgom en voor vanavond: aardappelen, bloemkool, vlees en heb pindarotjes gekocht voor tijdens het bank hangen ( lekker slecht !)
2 bh met 30+ kaas 2 witte croissants bamiblok bakje yoghurt bakje wortels aardappels met sperzieboontjes en kipkrokant O ja en een paar handjes M&M's en wat dropjes
7.00: 2 bh met vruchtenhagel 1 cracker met jam 10.30: gemengd fruit 14.30: happer 15.45: 250 gr optimel vla 18.30: lasagne en rauwkost