heb zo'n idee dat ik er niet mooi uit ga zien op mn 31ste verjaardag.... (3 dagen voordat ik uitgerekend ben)..... en zul je zien dat ik 1 jaar moet ontzwangeren... dus mis ik net mn "mooiste" jaar..... heb ik dat...
ik denk dat het vooral met de mate van zelfverzekerdheid te maken heeft, waardoor vrouwen zelfbewuster worden en meer gaan stralen. ben t er wel mee eens. en op mijn retour dus eigenlijk nu (34) hoewel ik mijzelf gek genoeg misschien ook zwanger heel erg mooi voel
Nog even wachten tot november dus Dan ben ik ook al weer ff "negen maanden af" (ontzwangeren) Wat zal ik prachtig zijn
Wow over een jaar ben ik pas echt een lekker wijf! En ik maar denken dat ik afgelopen week met het aantreffen van een heuze grijze haar al aan mijn aftakeling begonnen was hihi
Heerlijk, ik wordt midden augustus 31.... wat een goed gevoel. Overigens, als ik zo de foto's terug zie... ik ben best iets minder slank dat zo'n 10 jaar terug, maar ik vind mezelf inderdaad wel mooier nu. Mss hebben ze idd een punt
Morgen is mijn 31ste verjaardag!! Ik ben benieuwd of vannacht het restant van mijn zwangerschapsbuik gaat verdwijnen