Mijn man wil graag een tatoeage met de naam van onze dochter.Hij kwam hier ineens mee uit het niets,toen ik bijna wilde gaan slapen.Hij vroeg wat ik ervan zou vinden.Het idee vind ik onwijs lief en erg mooi dat hij zo gek is op zijn kleine meisje,dat hij haar naam wil laten tatoeëren.Maar zelf ben ik niet zo weg van tatoeages.Hij heeft al 1 tribal bovenaan zijn rug tussen zijn schouderbladen.Die zie ik nauwelijks,dus daar heb ik ook geen moeite mee.Die had hij ook al.Ik ben o zo bang dat het zo patserig word.Dan zie ik die voetballers die helemaal volgetatoeerd zijn.Want tja,mocht er ooit nog een kindje bijkomen,dan moet die naam natuurlijk er ook bij.Misschien dat jullie een goede tip hebben voor een plek waar dat het toch misschien mooi kan zijn,zonder dat we er beiden op uitgekeken raken?Of misschien een andere manier om het op te lossen zonder tatoeage?
Mijn vriend heeft de naam van onze dochter aan de binnenkant van zijn pols laten zetten. Hier heeft hij regelmatig een horloge overheen. Het staat ook op zijn linkerpols omdat je mensen een hand geeft met je rechter.
@Peetjuh Dat is inderdaad wel een goeie.Hij draagt alleen nooit een horloge,maar toch wel een mooie plek.Ik zal het er eens met hem over hebben,mocht hij het toch wel erg graag willen...
Ik heb de naam van Sam om mijn linker enkel (binnenkant) en mijn man heeft het in hetzelfde lettertype op zijn rechterboven arm, niet al te goed, en erg goed verbergbaar. Maar ja.. ik vind tattoo's wel erg leuk (Heb er nu 3 en over paar maandjes komt nr 4 er bij)
ik hou niet van tattoo's, maar ik vind het idee erachter wel supermooi. En ook op een plek die niet continu zichtbaar is, zodat je het echt alleen voor jezelf doet.
Mijn zwager heeft de naam van zijn zoon op zijn borst laten zetten (op zijn hart) De naam van zijn tweede zoon is er gewoon onder gezet.
Ik wil de naam van mijn dochter zelf ook nog laten tatoeeren, die laat ik op mijn rechterkuit zetten. Niet zo overdreven groot maar echt een kleintje voor mezelf.
Ik vind 't een superidee! Ik zou dat echt onwijs stoer en lief vinden als mijn man de naam van ons kind op zijn lijf wilde tatoeëren 8) Op zijn borst, bij zijn hart, vind ik het mooiste idee...
Een vriend van me heeft op zijn ene bovenarm de naam van zijn zoon en zijn geboortedatum. Op zijn andere bovenarm de naam van zijn dochter en haar geboortedatum. Dit in een mooi lettertype, en ik vind het helemaal niet storend hoor. Juist een heel mooi gebaar .
mijn mannetje heeft 2 tattoo's op zijn rechter arm eentje met mijn naam en toen onze zoon geboren is heeft hij een paar weken laten de naam van onze zoon er onder laten zetten.
mijn vriend heeft de naam van Dano op zijn onderarm aan de binnenkant. ik ga hem ook laten zetten op mijn pols aan de binnenkant
Ik vind het ook een mooi idee, maar houd persoonlijk ook niet zo van tatoeages. Mijn vriend ook niet, maar hij is er wel over aan het nadenken. Aan de binnenkant van de arm of bij het horloge vind ik wel een goede plek.
Kan hij de naam niet op de één of andere manier in zijn al bestaande tattoo verwerken / eraan toevoegen? (die van mij zit helemaal onder, ik zie het niet eens meer eigenlijk....)
Bedankt voor jullie tips!Sorry voor mijn late reactie! Er zitten wel bruikbare dingetjes tussen.Nu heeft hij het weer laten rusten,dus ik hoor het wel en dan kom ik wel met de tips ...
Ik wil ook ik wil ook! Ik wil de naam van mijn meisje ook ergens laten tattoeren, maar ik weet alleen niet waar, hihihih. Maar echt een supermooi idee hoor van je vriend!