Reading op TV, zou jij meedoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lilly, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik ben erg benieuwd wat jullie zouden doen.

Ik zit met wat vragen omtrent de dood van mijn vader.
    En ook over hoe mijn zoontje dit allemaal ervaren heeft, hij was 3 maanden toen zij opa overleed.

Nu heb ik me in een opwelling opgegeven voor een nieuw tv programma.
    Eigenlijk was ik aan het kijken of je je nog op kon geven voor Char en toen zag ik dit.....

Nu had ik vandaag een gemiste oproep, en het blijkt RTl te zijn geweest :confused:

Nou kan ik niks anders bedenken dan dat het over dat programma gaat.

Nu wil ik heel graag een reading maar eigenlijk wil ik echt niet op tv.

Tegelijkertijd denk ik, dat als ik deze kans laat gaan ik echt spijt krijg...
    Maar van het idee dat ik op tv kom, met een heel persoonlijk verhaal en misschien wel huilend etc., krijg ik echt de kriebels...

Zouden jullie het doen?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Persoonlijk zou ik dat niet op tv willen...maar als je een reading aangeboden krijgt heb je waarschijnlijk geen keus.
    Tjah, dan zal je, als je echt wilt, misschien wel moeten.
    Lastig, erg persoonlijk.

Elmo

3. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    Ik zou het ook liever niet op tv doen.... er zijn zo ook wel mensen die die gave hebben waar ik dan voor zou kiezen!

Maar ja das natuurlijk ook persoonlijk!

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Liliy..,
    Misschien kun je vragen of ze zonder Camera een reading willen geven.!

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    volgens mij zenen ze maar stukjes uit hoor. alleen de sappige stukken zeg maar.

ik zou best ook wel willen weten hoe het met mijn zoontje gaat

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik zou het doen. De kans dat Char een reading voor je doet buiten de camera's is vrij klein (of je moet veel geld neertellen). Ik vind haar wel goed en oprecht. Maar het is jouw keuze en je moet doen wat je gevoel zegt!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nee het is echt een tv programma.

En het gaat me ook wel echt om de persoon die het doet.
    Ik heb wel een goed gevoel bij hem, maar alleen dat tv gebeuren he.....

Moeilijk zeg :(

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Meid het is niet voor niets dat ze terugbellen. Het zal jou zeker iets brengen, maar wat weet je natuurlijk nog niet. Ik zou lekker je gevoel hierin volgen en zelf beslissen of je dit wilt. Wat ik je wel kan zeggen: angst is een slechte raadgever. Probeer door de angst van het op tv komen met je tranen heen te kijken en zie wat je echt wilt. :)

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Grappig, dat zeg ik ook steeds tegen mezelf en mijn man ;)

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Liliy, ik denk toch dat jij het graag wilt?
    en zoals jij al beschreef.. als je het niet zou doen. krijg je misschien spijt!
    en je hebt vertrouwens in die persoon..
    waarom niet

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou ook graag een reading willen ivm mijn oma enzo
    maar ik zou hem ook niet op tv willen laten doen.
    maar verder zou ik ook niemand weten die het dan wel persoonlijk zonder tv doet.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk ook dat:
    Nu zeg ik, ik zou het niet willen maar......
    Als die ene kans zich voordoet, zoals bij jou, dan zou ik misschien toch omgaan!
    (als ik iemand zou hebben die ik zou willen "spreken").
    In jouw geval dus wellicht: doen.

Elmo

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

soms doet Char het toch ook bij je thuis? en dan hoor je ook wel eens dat de camera buiten moet wachten omdat het te prive word?

Ga gewoon het gesprek aan en kijk wat de mogelijkheden zijn. Kennelijk word je niet voor niets terug gebeld, het heeft zo moeten zijn. (zo zie ik het) Heb je er geen goed gevoel over kan je altijd zelf nog op zoek gaan naar een paragnost.

Ben benieuwd naar je keuze!

14. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

ik zou het ook graag willen, vanwege mijn moeder*, maar niet voor Tv, gewoon weg omdat ik het toch te prive vindt!

15. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik zou er helemaal voor gaan, helemaal omdat ik begrijp uit het verhaal dat je dit toch wel graag wil. Die camera's zijn bijzaak en ik denk dat die op dat moment toch niet belangrijk zijn.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zou zeker gaan, ikzelf zit ook met vragen en als ze mijn uitnodigen nou dan maar op tv als het moet. vergeet die camera's en ga gewoon. de mensen thuis op de buis zijn jou zo weer vergeten hoor terwijl het moment voor jou heel erg bijzonder is. ik zou geen moment twijfelen en deze kans grijpen.

succes

17. Aura

Aura Niet meer actief

Ik zou er ook voor gaan, dit is mischien de kans om je vragen beantwoord te krijgen. Char is erg duur (500 dollar voor 20 minuten aan de telefoon!)
    Ik ben altijd er geroerd door de verhalen van het programma, hopelijk maak je een beslissing waar je je nu goed bij voelt maar later ook.

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik zal best een reading laten doen en dan maar op tv.

echter lees ik tussen de regels door dat het jouw niet uit maakt hoe maar dat je maar contact kan krijgen met je vader. zelf ben ik paranormaal zoals dat wordt bestempeld. ik kan je een advies geven, als je echt contact wilt met je vader en je staat er helemaal voor open, heb je niemand anders nodig om je daar bij te helpen ;)

19. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik zou het niet doen maar ik vind char persoonlijk erg commercieel...en ik zou niet met mijn hebben en houwen op tv willen.

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik zou zo iets nooit doen niet op tv en ook niet zo .

Deel Deze Pagina