Wii fitness

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik wil graag gaan fitnissen thuis.
    Wil hier voor de wii gaan kopen.

Ik heb hiervoor de wii nodig, consoles en een plank, en natuurlijk een fitness spel.

Ook nog andere dingen?
    Weet iemand waar ik dit kan kopen en op hoeveel geld ik dan ongv uit kom?

Ik wil hem het liefst gewoon in de doos, niet 2ehands.

Wat is handig om er nog meer bij te halen?

Groetjes

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

3. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Dus voor 250 zal ik wel klaar kunnen zijn?
    Wij zitten in de schuldhulp, en wouden eigenlijk gaan fitnissen in een fitniss school, maar dat is best veel geld, wil het sowieso elke dag gaan doen, en dit is maar 1 maal een groot bedrag

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.045
    46
    48
    friesland
    Als je in de schuldhulp zit kun je beter iedere dag een groot stuk lopen/rennen! Goedkoper dat de wii-fit.

5. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Wij hebben er één tweedehands gekocht en die werkt volgens mij net zo goed als een nieuwe, maar koste wel minder dan de helft...dat lijkt het me in ieder geval waard om overna te denken.

Verder vind ik het heel fijn om te doen, maar zoals Butterfly83 al zegt...hardlopen is veel gezonder en veel goedkoper!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Youtube staat vol met oefeingen die je thuis kunt doen om fit te worden.
    Als je al in de schulden zit is een wii wel het laatste waar je je geld in moet steken.

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    We hebben hem maar doen er niks mee ... sinds een aantal weken de XBox met fitness er op en dat is veel fijner ... maar dat is mijn mening.

Persoonlijk ... als ik in de schuldsanering zou zitten zou ik of tweede hands of zoals eerder aangegeven een stuk gaan wandelen ... of thuis wat oefeningen gaan doen aan de hand van you tube filmpjes. Ben zelf bezig met een kettlebelt training en dat is veel effectiever!

8. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja dat snap ik wel, vakantiegeld komt eraan, dus het zou kunen.
    Liefst koop ik ook een 2ehands maar als die dan kapot gaat dan heb ik geen garantie, met een nieuwe wel.
    Er kunnen ook andere spellen op gespeeld worden, dus 2 vliegen in 1 klap.

Ik dacht trouwens dat er ook pakketen bestonden het hele fitness pakket, maar dat kan ik nergens meer terug vinden

9. SeaShell

@ happy

niet kopen als je in de schuldhulpverlening zit
    ik heb de wii fit zelf en je valt er geen drol mee af hoor.
    ik vind het erg saai *gaap* en de wii bied geen enkele weerstand, je staat een beetje droog te boksen en een beetje op de plaats te rennen, meer niet

is er geen sportschool bij jullie in de buurt die goedkoop iets bied? hier in de buurt heb je sportscholen voor 15 euro per maand, dan sport je 1,5 jaar lang voor de prijs van de wii

de wii is veeeeeeelte duur om alleen voor wii fit plus te gebruiken. 210 euro voor een beetje een paar yoga oefeningen te doen is veelte duur. kun je bijvoorbeeld beter buiten rennen, of een fitness dvd kopen en voor de tv de oefeningen na doen, of zumba ofzo

bijna iedereen die ik ken (inc mezelf) die de wii fit hebben valt het ontzettend tegen en het is erg saai en kunt je er moeilijk toe zetten

anders bijv een hometrainer kopen bij wehkamp voor rond de 150 euro? dat is dan denk ik nog een vele betere aankoop.

of zelf elke dag een paar kilometer fietsen

10. SeaShell

die pakketten waren er idd, maar nu vind ik die ook nergens meer

11. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Ben ik het persoonlijk niet helemaal mee eens..

Ik vind de Wii Fit heerlijk, en ben door elke dag minimaal een uur te 'sporten' 14 kg kwijtgeraakt.

Vind het dus totaal niet tegen vallen, saai ja.. dat is misschien het enige puntje, want je staat inderdaad droog te boksen, en op 1 plek te rennen.. maar denk ook dat het echt per persoon is.. de een kan zich er moeilijk toe zetten, terwijl de ander consequent is.

Maar goed, ik weet dus ook niet wat verstandig is als je in de schuldhulp zit, en wat goedkoper is.
    Wii fit 5 in 1 fitnesspakket dit is in ieder geval een compleet wii fit pakket, en de wii zelf kun je tegenwoordig ook wel goedkoper krijgen.

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Heel vaak is t ook zo als je een wii koopt, je eerst heeeel fanatiek doet, wij hadden m ook gekocht voor de wii fitness enzo en nu ligt ie te verstoffen onder de kast...terwijl we wel om de dag in de sportschool rondhangen....

Ik zou dan ook kiezen voor de sportschool, je leert dan ook andere mensen kennen enzo endat vond ik wel prettig

13. SeaShell

@atravim; ben je 14 kilo afgevallen enkel en alleen door 1 uur per dag wii fit te doen en verder niks? ik denk dat het ook wel heel veel te maken heeft met voeding dan, want als ik enkel en alleen 1 uur per dag een beetje droog ren en boks val ik echt geen 14 kilo af met dat ding, maar eerder een kilo ofzo haha

denk dat je nog meer afvalt dan een zumba dvd of wii just dance 3 ofzo. dat just dance 3 voel je echt na een kwartier en ben je echt buiten adem en krijg je spierpijn, van de wii fit kreeg ik dat totaal niet en is erg saai zonder muziek. just dance 3 heeft allerlei nieuwe top 40 nummers en leuke danspasjes

14. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    @Daantje, Nee kheb niks bijzonders veranderd aan me voeding, gewoon 3 gezonde maaltijden per dag, en 2L water per dag drinken, en weinig tot niet snaaien tussen door.
    En dus 1 uur per dag op de wii Fit.
    Moet wel zeggen dat ik de wat actievere spellen heb, zoals Cardio Workout, met oa boks training,. en dat voel je ook echt wel in je hele lijf.

15. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Sportschool is niets voor mij, had vorig jaar een jaar abbo en ben het hele jaar misschien 10 x geweest, en ben wel echt van plan om het fanatiek te gaan doen op de wii, zo'n instelling had ik in de sportschool niet. Die just dance wat heb je daar allemaal voor nodig, moet er wel wat van voelen in mn lichaam idd, maar weet echt niet wat ik nodig heb voor de wii, de wii wil ik gewoon los kopen dan

16. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Als een sportschool niets is ben ik bang dat een Wii je ook niet gaat helpen. Maar misschien heb ik het mis. er is hier iemand die er wel mee afgevallen is ... je moet wel erg doorzettingsvermogen hebben ... Weet je dat je dat hebt dan is het een goede aanschaf anders ... zou ik het niet doen. Aangezien je de sportschool ook niet zo vaak van binnen hebt gezien ... zou ik me ff eerst bedenken voor het aan te schaffen.

17. SeaShell

@happy

voor just dance heb je niks nodig

alleen een wii console van 133 euro, en het spel just dance voor 37 bij wehkamp. ik voel dat vele malen meer in mn lijf dan op dat ''stomme'' balance board, en is stukken goedkoper, én leuk om te doen op top 40 nummers dansen, en daar krijg je echt spierpijn van :)

just dance 3 ( je kunt ook met z'n 2e dansen, alleen moet je er wel een 2e wii remote bijkopen)
    Just dance 3? Bestel nu bij wehkamp.nl

wii, en heb je ook nog eens mario kart erbij
    Nintendo - Mario Kart Pack? Bestel nu bij wehkamp.nl

maar voor de sportschool had ik ook geen motivatie, maar bij de wii nog minder. ik begon heel hoopvol, maar thuis ben je dan toch eerder geneigd op de bank te droppen ipv fanatiek te sporten :p

18. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    De sportschool vind ik niets omdat het me te veel tijd kost, ik werk, fiets na huis, snel eten en dan sporten weer terug fietsen en is me avond om, met de wii loop ik na boven even een uurtje wii-en en ben gewoon thuis.

Waarom denk jij dan dat de wii niks is als ik de sportschool al niets vind?? Ben benieuwd

19. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Dus ben goedkoper uit met de dance pakket.
    Koop dus de wii los, en een paar dans spellen.

Wat is een remote?
    Wij willen dan wel met z'n 2en gaan dansen gezellig

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik zou gewoon voor de xbox gaan met kinect.. nu zit je weer met van die stomme controllers in je handen.

wii nu kopen is zonde ze komen binnenkort met iets nieuws..

Deel Deze Pagina