Kreeg gister mailtje dat msn messenger ermee stopt en dat die samen voegt met skype. nou heb ik dus geen skype en zal t ook niet gebruiken. Maar nu móet ik dus skype account aanmaken(en skype downloaden) wil ik msn messenger kunnen blijven gebruiken ofzo? Hoe werkt dat?
Er is haast geen verschil tussen msn en skype vind ik persoonlijk. Het is in het begin even wennen, maar je went er gauw aan. En skype heb je binnen een minuut aangemaakt, en je kunt je eigen msn nicknaam blijven gebruiken. Alleen krijg je een skype profiel, zodat je mensen kunt toevoegen enzo.. En je contacten die je nu nog in je msn hebt staan verhuizen automatisch mee.
weet ook niet of het spam in. vandaar dat ik topic aan maak denk wie weet dat iemand zegt 'niet doen!! tis spam' maar lijkt er toch op dat het bericht klopt en je dus via skype nu moet. gebruik msn niet vaak, gebruik t eigenlijk alleen voor mail meldingen
Klopt, je hebt nu Skype nodig. MSN heeft al langer geleden laten weten dat ze stoppen met Messenger, dus mogen Messenger gebruikers blij zijn met deze wijzigingen. Ach, het is even wennen, zo'n ander programma, maar het is praktisch hetzelfde!
Klopt, heb nu sinds een week skype, want kon mij niet meer inloggen op msn. Dus ja skype aangemaakt maar is gelukkig niet heel anders als msn, alleen even wennen.
Alleen de messenger verdwijnt, je e-mailaccount kan je gewoon blijven gebruiken. Inloggen via Skype is trouwens heel makkelijk.... met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord wat je ook voor msn gebruikt. Dus hoef je geen nieuwe account aan te maken.
Maar moet je je hotmail dan voortaan ook via skype doen of kan je nog gewoon inloggen op hotmail.com?
grappig, had skype op mn laptop staan en had er nog een account voor ook! denk dat hubby die ooit aangemaakt heeft. nu heb ik mn msn op skype. flink wennen! hoe zie ik of ik mail heb? vind t wel irritant dat je geen scherm erbij krijgt als je bericht krijgt. zat net iemand tegen me te kleppe maar had niks door totdat ik in skype keek
je kan gewoon nog via hotmail.com vind het alleen irritant dat ik geen mail kan checken via msn nu. nu moet ik bij hotmail.com inloggen om te kijken of ik mail heb
Stomme vraag misschien, maar moet je bij Skype verplicht met webcam kletsen? Is het altijd met beeld erbij of kun je ook instellen dat je net zoals bij msn alleen in een scherm typt?
Ik had dezelfde vraag of hotmail dan ook wegging. Niet dus. Perfect hoef ik niks te doen want messenger gebruik ik toch niet.