MSN stopt? gaat samen met Skype?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kreeg gister mailtje dat msn messenger ermee stopt en dat die samen voegt met skype. nou heb ik dus geen skype en zal t ook niet gebruiken. Maar nu móet ik dus skype account aanmaken(en skype downloaden) wil ik msn messenger kunnen blijven gebruiken ofzo? Hoe werkt dat?

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Er is haast geen verschil tussen msn en skype vind ik persoonlijk. Het is in het begin even wennen, maar je went er gauw aan. En skype heb je binnen een minuut aangemaakt, en je kunt je eigen msn nicknaam blijven gebruiken. Alleen krijg je een skype profiel, zodat je mensen kunt toevoegen enzo.. En je contacten die je nu nog in je msn hebt staan verhuizen automatisch mee.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik kreeg ook zo'n mailtje maar dacht dat het spam was...

4. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik dacht ook dat het onzin was, maar het is dus echt zo :$
    Skype zit ik nou niet op te wachten....

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Geen idee trouwens of het echt is, want gebruik msn zelf al lang niet meer..

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    weet ook niet of het spam in. vandaar dat ik topic aan maak :p denk wie weet dat iemand zegt 'niet doen!! tis spam' maar lijkt er toch op dat het bericht klopt en je dus via skype nu moet. gebruik msn niet vaak, gebruik t eigenlijk alleen voor mail meldingen :p

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Is geen spam, is namelijk al langer sprake van dar msn stopt.

8. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Klopt, je hebt nu Skype nodig. MSN heeft al langer geleden laten weten dat ze stoppen met Messenger, dus mogen Messenger gebruikers blij zijn met deze wijzigingen.
    Ach, het is even wennen, zo'n ander programma, maar het is praktisch hetzelfde!

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    is ook al een paar x in het nieuws geweest

10. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Klopt, heb nu sinds een week skype, want kon mij niet meer inloggen op msn.
    Dus ja skype aangemaakt maar is gelukkig niet heel anders als msn, alleen even wennen.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

En gaat je mailaccount dan ook verloren of alleen de messenger?

12. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Alleen de messenger verdwijnt, je e-mailaccount kan je gewoon blijven gebruiken. Inloggen via Skype is trouwens heel makkelijk.... met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord wat je ook voor msn gebruikt. Dus hoef je geen nieuwe account aan te maken.

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Maar moet je je hotmail dan voortaan ook via skype doen of kan je nog gewoon inloggen op hotmail.com?

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    grappig, had skype op mn laptop staan en had er nog een account voor ook! denk dat hubby die ooit aangemaakt heeft. nu heb ik mn msn op skype. flink wennen! hoe zie ik of ik mail heb? vind t wel irritant dat je geen scherm erbij krijgt als je bericht krijgt. zat net iemand tegen me te kleppe maar had niks door totdat ik in skype keek

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    je kan gewoon nog via hotmail.com

vind het alleen irritant dat ik geen mail kan checken via msn nu. nu moet ik bij hotmail.com inloggen om te kijken of ik mail heb

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

O gelukkig, Msn gebruikte ik toch al niet meer... zoooo 2012 HAHAHAHAHA

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    2012?? 2009 bedoel je ;) haha

Ik gebruik al jaaaaren geen msn meer.

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hotmail verandert straks in outlook.com

19. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Stomme vraag misschien, maar moet je bij Skype verplicht met webcam kletsen? Is het altijd met beeld erbij of kun je ook instellen dat je net zoals bij msn alleen in een scherm typt?;)

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik had dezelfde vraag of hotmail dan ook wegging. Niet dus. Perfect hoef ik niks te doen want messenger gebruik ik toch niet.

Deel Deze Pagina