Hallo Dames, Ik heb een leuke outfit in mijn hoofd voor Kyana alleen kan ik het nog niet helemaal vinden! Ik koop graag alles bij 1 webshop het liefste en dan ook nog eens niet al te duur. De bedoeling is: een tutu rok {van name it een zwarte gezien} met een mooi giletje of spijkerjasje Op de een of andere manier kan ik het niet helemaal vinden. Weten jullie fijne site? amazingkids wehkamp kixxonline kleertjes.com ikenmama deze ken ik al
Official online name it shop. Stylish and affordable children's clothes 0-12 years in high quality. ??
Misschien bij C&A? http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini%60s/Collectie/Jurken,%20outfits%20&%20sets
Ja ik dacht ook meteen aan v&d. Koop daar veel voor de kids en heb er wel eens een tule rok en giletje gescoord.
Stylepit en Zalando hebben ook veel. Ik bestel er regelmatig voor mij en mijn dochter en ben tevreden over ze
ik ga alles nakijken... ik had wel deze nog gevonden: www.meetje-pettiskirts.nl pettiskirts,petticoats,haarbanden