Ik heb via internet een activitycenter gekocht.. geld overgemaakt en stuurde ik een mail van dat t geld over is gemaakt, krijg ik dit als antwoord. This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. postmaster@mail.hotmail.com wie kan me helpen wat dit betekent... hopelijk ben ik niet bedonderd
De ontvanger heeft de mail die jij verstuurd hebt niet ontvangen. Kan zijn dat zijn inbox vol zit, jij een typfout hebt gemakt in het adres of dat het adres niet bestaat. Kan zijn dat het niet de bedoeling is om hen te mailen dat het geld is overgemaakt. Ik hoop dat je niet bedonderd bent in ieder geval. Geen telefoonnummer?
mmm ... dan hoop ik maar dat het postvak vol zit. geen telefoonnummer nee Nou ik ga dr maar vanuit dat t eerlijk verloopt en dat ik gewoon dat ding toegestuurd krijg. hebben jullie enig idee hoelang dat dat duurt.. ik moest 6, 20 verzendkosten betalen. dat is dan niet binnen 24 uur volgens mij.
Heb je het via Marktplaats gekocht? Of via een webwinkel? Klinkt niet helemaal goed eerlijk gezegd... maar wie weet valt het mee!
Achter het @ teken staat bij jou mail...hoort dat er wel? Ik zou zeggen dat je dat stukje weg moet laten en er alleen hotmail achter moet zetten. Hoop dat het lukt
@ madelief.. dr staat echt home.. ik vond t ook al een wazig adres. en ik heb t via marktplaats gekocht. maar die kochten volgens mij vanalles op, want ze hadden nog veel meer. @moes.. wat bedoel je met replayen? ik hoop echt dat ik niet bezeikt ben
Heb je zelf een @home e-mailadres? En probeer je daarmee naar een @hotmail te mailen? Dit lukt namelijk momenteel erg slecht. Mij lukt het heel soms. Google maar eens op: ziggo naar hotmail mailen
en als het niet lukt met het verzenden of iets en je hebt het al betaald gewoon je geld terug laten storten!
Doorgaans als je dit krijgt is het OF n adres wat niet bestaat, OF diegene zn mailbox is vol, OF je hebt ergens een fout in het mail adres gezet. Het betekent dat ze het iig niet konden bezorgen deze keer. Het adres: postmaster@mail.hotmail.com is van een automatische mail deliverer (een automatische postbode van emails zeg maar) die hebben altijd een apart adres waar je dus niet op kan reageren. Deze sturen als het waren alleen een foutmelding als er ergens iets fout gegaan is terug naar waar de post vandaan kwam met de melding dat er iets fout ging. Je zou dus even kunnen kijken of je via een ander email adres de email wel kan versturen. (kijk meteen even of je het adres wel goed had!) Kan dat ook niet dan kan t nog altijd zijn dat de mailbox van de ander vol zat (die nemen maar n bepaalde grote aan post aan en alles wat er daarna komt krijgt zo'n bericht als jij). In dat geval moet je later nog eens sturen dan kan t ondertussen geleegt zijn en kan jou emailtje er wel bij. In het ergste geval is zn email er niet...dan bestaat hij dus niet en kan de postbode hem ook niet afleveren waar door je dus ook weer die foutmelding krijgt. In dat geval ben je waarschijnlijk opgelicht... Het kan overigens ook zijn dat er ergens een post server over zn nek is gegaan en het te lang duurde om de post te beszorgen. Dan gaat hij OF verloren of wordt weer terug bezorgt met deze foutmelding. Dan moet je dus ook even geduld hebben en het opnieuw proberen Je zou denken dat ze in deze tijd onderhand die foutmeldingen aangepast hadden zodat je niet alleen weet dat er wat mis is...maar ook WAT er dan mis is
Wat wilma zegt klopt, heel simpel: Het is niet gelukt je email bij de ontvanger te bezorgen. Die mail die je hebt gekregen waarin staat: kan je niet beantwoorden omdat het een automatisch bericht is. Later dus nog een keer proberen, klopte het mail adres wel?
Ik heb het ook al gehad maar is gelukkg wel goed verlopen verder. gewoon later nog eens proberen. Succes
Jaaa! gelukkig.. ik heb t pakketje gister binnen gekregen.. maar kan nog steeds geen mail verzenden daarheen. Ach ja.. Ik heb mn activitycenter! JOEPIE!
[quote="Pollewop. @moes.. wat bedoel je met replayen? ik hoop echt dat ik niet bezeikt ben [/quote] soryy, typfoutje, bedoelde beantwoorden. dan komt ie vanzelf terug. het mailtje wat jij verstuurd hebt is dus niet aangekomen en gewoon bij je teruggekomen.