nutri drink

Discussie in 'De lounge' gestart door priscilla1987, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hallo ik heb eens een vraag heeft iemand hier misschien verstand van nutri drink ik moet wel wat dikker gaan woorden na de bevalling maar dan wil die gaan gebruiken:D

want ben bang dat ik dan weer terug ga naar me oude gewicht

ben 155, en woog voor me zwangerschap 40 kilo:(

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hoi,

Ik ken het vanuit mijn werk.. Een client die slecht at werd hiermee bijgevoed..

Ik vind het niet heel lekker smaken, de chocolade variant is nog wel te doen..

Het hielp deze client wel om op gewicht te blijven..

Hopenlijk helpt het jou ook..

Misschien een tip om samen met een dietiste een plan op te stellen??

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb hem gehad voor de overstimulatie.
    Hij is idd voor mensen met ondergewicht.
    Het blijkt heel goed te helpen omdat er veel eitwitten in zitten.
    succes meid

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik drink het ook ;). Het is idd niet echt lekker, maar het helpt bij mij wel redelijk.

Ik woog altijd tussen de 47 en 49 kilo (ook na mijn zwangerschap) en ik ben 1.75m. Dus echt veel te licht. Nu weeg ik eindelijk 52 kilo! :) Daar ben ik al heel blij mee!

Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar een diëtist en samen met haar hebben we een plan opgesteld, waar dus ook die vieze drankjes bij horen ;).

5. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    dankje wel :D ja nu ben i kwel wat op gewicht beetje dikkere armen al maar niet helemaal om trots op te zijn ik heb donderdag in ziekenhuis gelegen omdat me dokter even verkeerde medicijnen voor geschreven had dus ik vloog weer omlaag met me gewicht!!

ik ga maandag zowiezo even langs me dokter.want wil niet dunne armen hebben.en beetje meer mag bij mij wel:p

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    meiden succes met aankomen.
    wij vrouwen zeuren meestal over te veel kilos maar te weinig is vaak moeilijker om aan te komen dan af te vallen.
    mirell

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    weet je stomme is me moeder en me zus zijn dikker dan mij maar ik wil er wel wat bij hebben;)vind niet erg kilo meer en dan wil wel 60 kilo wegen ofso:)maandag even via dokter kijken kan regelen

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Op mijn werk gebruiken we ook nutridrink voor de bewoners. En het helpt wel. Er zijn ook speciale toetjes die je kunt gebruiken die hebben wij ook.

Succes met aankomen. Voor mijn zwschap woog ik altijd rond de 45 kilo met 1.55m nu weeg ik na de zwschap 51 kilo vind ik dan weer nét iets te veel maar tis niet zo dat ik het vreselijk vind. Kan er wel mee leven.:)

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    M'n vader heeft het moeten nemen in z'n ziekbed van kanker (helaas overleden), maar hij kreeg er erg veel slijmvorming van. Je zult het uit moeten proberen, het schijnt wel goed te werken.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik vond het niet vies smaken hoor of niet zo lekker.
    Heb wel 1 dag iets van een duits merk gehad met appelsmaak bahhhhhhh
    dat was vies.
    maar nutridrink vond ik best wel lekker.
    succes met aankomen.

Ik heb trouwens hier toen nog een poeder gehaald van nutricia bij de apotheker.
    En dat was ook daarvoor, kon je met je drinken mengen.

11. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @aliyaah ik woog ook met 155 maar 40 kilo ma ben toen na 50 maar heb donderdag verkeerde medicatie gekregen dus ben weer afgevallen ik wil zo graag wat dikker woorden ne me moeder zei ook al dat dat helpt.als goed is kan ik het vergoed krijgen.:)

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh sorry gelogen ik ben geen 1.55 ik ben 1.50:) Tis al laat en ik ben moe:p maar toch het is idd weinig.
    Mijn zus heeft het ook moeten gebruiken maar die woog nog 10 kilo minder en is ietsje langer. Is nu al een aantal jaren geleden hoor maar zij kreeg het ook en het hielp wel voor haar.

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    oke nou kga zoie zo maandag even langs de dokter ervoor mag wel wat pondjes bij komen:Dben blij dat ik ieder geval niet de enige ben/was met ondergewicht;) mijn onderbenen niet zo erg maar boven lichaam pff echt dun gewoon;)af en toe schaam ik me ervoor gewoon.maar ik wil gewoon dikker woorden en als je het wil moet je er voor gaan zeggen ze er zijn ook meiden die dat niet willen.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja komt echt wel goed hoor! Ik ben in mn zwschap 20 kilo aangekomen ik zag er wel wat gezonder uit met een wat boller koppie ik had altijd een heel smal gezicht.
    Enige plek waar het écht vanaf mag zijn mn heupen verder mag het blijven zitten;)
    Succes iig!!

15. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ja ik heb zelf ook small koppie hehe maar me boven lichaam mag wel wat veranderen:p:p:p:p

Deel Deze Pagina