Mijn buurmeisje huilt veel (vind ik) is dat normaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien wel een beetje vreemde vraag maar ik wil álles weten ;) .. Ik heb n buurmeisje van rond de 2 en een half jaar. Altijd áls ik de buurtjes hoor dan huilt zij.. Hoort dit bij die leeftijd? (dan kan ik me er iig psychisch alvast op voorbereiden zie je..) :)

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Mijn nichtje is nu 2 jaar en een beetje, en een echte meid aan het worden, krijgt een eigen willetje en wil die vaak door drammen bij iedereen. Ze zet daarbij wel eens een behoorlijke keel op en dat om niets.

Misschien hetzelfde prob bij de buurtjes?
    Ik ben 2 en ik wil alles zellllluf doen en ik ben 2 en ik zeg neeeeeeeee tijden ;)

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ryan is ruim 2,5 jaar en hij kan ook aardig wat huilen. Hoort erbij.... Alles zelf willen doen, grenzen verleggen, "nee"-fase....Ja, welkom in de "peuterpubertijd". :)

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb er eentje van net 3 rondhuppelen hier, en die probeert het elke keer om haar zin door te drijven door middel van janken... Ja jammer voor haar, maar ik trap er niet in, jank maar lekker door dan hoor (tot er ECHTE tranen verschijnen, whoehahahahaha !)

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

die van mij zijn 10 en bijna 12...........zitten nog steeds in die fase!:( ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gut mijn onderbuurmeisje heeft 1,5 jaar alleen maar gehuild. Ze was zeker 1,5 toen we hier kwamen wonen. Echt om alles, heel snel, heel hard, in de tuin, in bed grrr soms werd ik helemaal mesjokke van!

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ow heel herkenbaar hoor, Yildiz is dan pas 15 maanden maar die huilt ook heel vaak en dan voel ik me soms best schuldig tegenover de buren.

8. mijn onderburen hebben ook een stuk of 3 kids in de leeftijd van anderhalf tot 5 ofzo

Huilen erg veel vooral ook savonds rond 11 uur...

ook vaak in douche huilen...

Heb alleen vermoeden dit niet is qua zin doordrijven althans niet altijd,

aangezien het vaak gepaard gaat met:
    NEE, AUW, MAMA NIET DOEN etc

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik ben 2 en ik zeg nee.
    vaak d.m.v.huilen proberen kids hun zin door te drammen.
    mijn man heeft een zoontje van 7 en die probeert het ook nog steeds als ie bij ons is...

10. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Jeetje dat is ook moeilijk, ga je daar wat mee doen?

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    O wat erg! ik krijg altijd pijn in me buik van zulke verhalen.
    maar idd ga je daar wat mee doen? als ik echt zeker zou weten dat deze moeder haar kinderen mishandelt dan zou ik zeker de politie inschakelen.

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    maar dat is waarschijnlijk ook het moeilijkste: wanneer weet je dát zeker?

13. dat bedoel ik dus,
    weet ik het zeker?

Is het niet dat de kinderen elkaar wat aandoen?
    En om hun mama roepen.
    Of doen ze het express maar doet de moeder niks.

Maja anderszijds, ze zijn vaak rond 12 uur nog wakker, gisteren ging om 11 uur in de avond he! bij een van de kids het muziek op hoog volume aan, en waren met een bal aan het stuiteren,

ze wonen onder mij, maar dat stuiteren hoor je erg goed.

Ook hebben ze zowel overdag als in de avond vaak de muziek een toontje te hard staan, en is schijnbaar ook al goed bekend bij de huismeester.

Ma goed, de vraag
    wanneer weet je het zeker?

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Alleen als je t (helaas) met eigen ogen ziet ben ik bang.. :cry:

15. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Eerder zou ik, denk ik, geen stappen durven te ondernemen.
    Anders zou ik eraan blijven twijfelen of het echt zo was.

16. als ik vanuit de gallerij bij hun binnenkijk, kan ik in de keuken kijken, grote slaapkamer, en halletje, niet in de kleine slaapkamers of huiskamer,

wel was ik van plan als ik de huismeester tegenkom, even te vragen in hoeverre de vorige bewoners " geklaagd" hebben over de onderburen.

of er dus ook het gehuil en geschreeuw van de kinderen was, en melde dat ik dat dus vaak hoor.

17. Niet meer actief

mijn zoon heeft ook een hele tijd gegild onder de oduche, wou gewoon niet en maar de buurt bij elkaar schreeuwen, ja sorry ik ga hem dan niet uit bad laten want dan word ie wel erg vies ;)

Gelukkig had ik geen buurtbewoners die gelijk dachten: oh ze mishandeld haar kind, vind dat altijd zo voorbarig en makkelijk gedacht.

Hier tegenover eentje met twee dochtertjes de jongste gilt ook wat bij elkaar, ach ja gaat wel weer over, t meisje is altijd vrolijk als ik haar tegen kom en kan me best voorstellen dat ze haar zin thuis probeert door te drijven.

Deel Deze Pagina