Hallo! Ik dacht eens goedkoop uit te zijn en heb dus geboden op een midweek Weerterbergen via vakantieveilingen.nl. Maar wij kunnen helaas geen gebruik maken van dit arrangement omdat wij in het buitenland wonen en deze datum nog helemaal niet in Nederland zijn (dom!) Ik heb er 39 eur op geboden en er komt 4euro administratiekosten bij.Het is voor aankomst op 23 november een midweek. Dit is de beschrijving: 6p bungalow op 5-sterren-park Weerterbergen Weert: Weert staat bekend als de Poort van Limburg. En die benaming verwijst ook naar de grenzeloze gastvrijheid die deze echte Limburgse vlaaienstad biedt. België en Duitsland liggen letterlijk om de hoek. En zoveel vlaaien er zijn, zoveel mogelijkheden bieden Weerterbergen en wijde omgeving voor een geslaagde shortbreak of vakantie. Faciliteiten: Subtropisch zwemparadijs RP Food Market Boutique & Cadeau Buffetrestaurant, Eetcafé, Limburgs café, Pannenkoekenhuis, Snack & Frites, Swimmerslodge en terrassen Fort Fun: indoor vermaakparadijs in Westernsfeer met o.a. virtuele bowlingbanen, klimwand, mini-kartbaan, Koos Kids Club en Fungames Binnen- en buitensportcentra met tennis-, squash- en bowlingbanen, tafeltennis en midgetgolf Handboogschieten Vakantieleenclub met fiets-, bolderwagen-, skelter- en inline skatesverhuur Speeltuinen Waterfietsen en kanos Vismogelijkheden Manege tegenover het park Uw bungalow: Alle bungalows beschikken standaard over: volledige inrichting voor het genoemde aantal personen, keuken met koelkast (met vriesvakje), 4-pits kooktoestel en afzuigkap, magnetron, kleurentelevisie met afstandsbediening, boxspringbedden, dekbedden 1-persoons), kussens, berging terras met meubilair en parasol. Huisdierenbungalows zijn beperkt beschikbaar! U dient zelf aan VakantieVeilingen.nl door te geven dat u een huisdier meeneemt. In dit geval bent u verplicht de eindschoonmaak te betalen en 4 euro per huisdier per nacht Exclusief (verplicht) waarborgsom ( 65,-) deze wordt teruggestort door Roompot Vakanties na uw verblijf. Lokale heffingen 1,53 p.p.p.n. 4,- administratiekosten VakantieVeilingen.nl Exclusief (optioneel) bedlinnen (v.a. 7,50 per pakket, bij de receptie bij te boeken) eindschoonmaak à 61,- (bij de receptie bij te boeken, niet nodig wanneer u de bungalow zelf schoon achter laat).
Was het bij vakantieveilingen.nl niet juist het geval dat je die niet kunt overnemen? Omdat ze gebruikt moeten worden door de boeker/bieder? Weet niet meer precies hoe het zat maar zoiets staat mij bij...
Nee hoor dit staat op hun site, had het alvast nagekeken. 4.5.1 Ik kan zelf geen gebruik maken van de veiling. Kan ik dit cadeau doen aan derden? U kunt uw veiling overdragen aan derden. Let er wel op dat u de aanbieder van het arrangement op de hoogte brengt. Dit in verband met het verwerken van de boeking en de reservering.
Ik ga er niet meer heen, ben er ook geweest vorig jaar in Januari. Geen aanrader en al helemaal niet met kleintjes. Alleen het zwembad is leuk maar is helaas om 19:00 gesloten en daarna is er verder niets meer te doen. De indoor speeltuin is wel grappig maar de koos kids club was toen gesloten (veel dingetjes zijn seizoens gebonden)
Ik ben er 2x geweest met een familie-weekend! Beide keren in april.. Met 4kleintjes.. De 1e x waren er 2 kleintjes van 2 en 3 en 5.. En die hadden het ook echt super naar dr zin! Tegenover het park is een manege met een hele grote speeltuin! Ik vond het een leuk park en mooie huisjes!
Het kan ook gewoon liggen aan het seizoen waarin we zaten hoor. Maar toen waren alle leuke dingen alleen open in het weekend (niet handig als je dan een midweek hebt) en buiten de bowling baan was er niets meer na 19:00 te doen. Maar goed dat is dan ook alweer bijna 2 jaar terug. Ze hadden toen ook (weet niet of dat nog zo is) een "kunstijs" baan waarmee ze adverteerde. Dat waren van die kuntstof platen waar echt niet op te schaatsen viel. Maar goed, dat was iig onze ervaring daar
Gelukkig is Weert een leuk stadje, anders kun je ook nog naar Roermond, ook erg leuk! Even beetje mijn omgeving opwaarderen :s...
nog even een beetje reclame dan: wij hebben toen ook ooit zo'n vakantie gewonnen, er was toen echt vanalles georganiseerd voor alle mensen van vakantieveilingen! in een gymzaal mochten de kinderen spelletjes doen, kregen ze een snoepzak en mochten ze grabbelen. en natuurlijk op de foto met koos konijn! het park is erg mooi, en de huisjes netjes! het is dat onze kindjes die week gewoon naar school moeten anders had ik hem wel over willen nemen.
Dat denk ik niet hoor.. Ik kijk dagelijks meerdere malen in 'De Lounge', maar bijna nóóít in 'Gratis en Aanbiedingen'
Ik herhaal nog een keer mijn berichtje: Hallo! Ik dacht eens goedkoop uit te zijn en heb dus geboden op een midweek Weerterbergen via vakantieveilingen.nl. Maar wij kunnen helaas geen gebruik maken van dit arrangement omdat wij in het buitenland wonen en deze datum nog helemaal niet in Nederland zijn (dom!) Ik heb er 39 eur op geboden en er komt 4euro administratiekosten bij.Het is voor aankomst op 23 november een midweek. Dit is de beschrijving: 6p bungalow op 5-sterren-park Weerterbergen Weert: Weert staat bekend als de Poort van Limburg. En die benaming verwijst ook naar de grenzeloze gastvrijheid die deze echte Limburgse vlaaienstad biedt. België en Duitsland liggen letterlijk om de hoek. En zoveel vlaaien er zijn, zoveel mogelijkheden bieden Weerterbergen en wijde omgeving voor een geslaagde shortbreak of vakantie. Faciliteiten: Subtropisch zwemparadijs RP Food Market Boutique & Cadeau Buffetrestaurant, Eetcafé, Limburgs café, Pannenkoekenhuis, Snack & Frites, Swimmerslodge en terrassen Fort Fun: indoor vermaakparadijs in Westernsfeer met o.a. virtuele bowlingbanen, klimwand, mini-kartbaan, Koos Kids Club en Fungames Binnen- en buitensportcentra met tennis-, squash- en bowlingbanen, tafeltennis en midgetgolf Handboogschieten Vakantieleenclub met fiets-, bolderwagen-, skelter- en inline skatesverhuur Speeltuinen Waterfietsen en kanos Vismogelijkheden Manege tegenover het park Uw bungalow: Alle bungalows beschikken standaard over: volledige inrichting voor het genoemde aantal personen, keuken met koelkast (met vriesvakje), 4-pits kooktoestel en afzuigkap, magnetron, kleurentelevisie met afstandsbediening, boxspringbedden, dekbedden 1-persoons), kussens, berging terras met meubilair en parasol. Huisdierenbungalows zijn beperkt beschikbaar! U dient zelf aan VakantieVeilingen.nl door te geven dat u een huisdier meeneemt. In dit geval bent u verplicht de eindschoonmaak te betalen en 4 euro per huisdier per nacht Exclusief (verplicht) waarborgsom ( 65,-) deze wordt teruggestort door Roompot Vakanties na uw verblijf. Lokale heffingen 1,53 p.p.p.n. 4,- administratiekosten VakantieVeilingen.nl Exclusief (optioneel) bedlinnen (v.a. 7,50 per pakket, bij de receptie bij te boeken) eindschoonmaak à 61,- (bij de receptie bij te boeken, niet nodig wanneer u de bungalow zelf schoon achter laat).