Homeopatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sas, 7 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met korreltjes die je onder de tong moet laten oplossen (om bv. de bevalling op te wekken, voor bekkeninstabiliteit enz.)

    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook van die korrels gehad (een algemeen middel voor zwangeren) toen ik precies 40 weken was en twee dagen daarna ben ik bevallen!

    Nu krijg ik van de homeopaat een soortgelijk middel, maar dan helemaal afgestemd op mijn lichaam en dat mag ik met 37 weken innemen omdat ik niets meer kan i.v.m. ernstige bekkenklachten.

    Wat moet ik me er nu bij voorstellen???? Gaat het dan weer met 2 dagen beginnen of zou dat nu niet zo zijn omdat het 3 weken eerder is? Het middel is wel sterker en de dosis hoger dan de vorige keer....

    Heeft iemand anders dit al eens gehad? Ik wil me niet verheugen op het feit dat ik misschien met 37 weken al ga bevallen, maar ik mijn situatie zou dat wel heeeeeeeeel erg welkom zijn (zit/lig nl. al bijna 5 maanden stil, met erg veel pijn).

    Sas.
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Sorry ik heb echt geen idee danwel ervaring hiermee, volgens mij kan je bevalling echt alleen maar beginnen als je lichaam en je baarmoeder "rijp"zijn voor de bevalling.

    Ik weet wel wat je voelt, ook ik heb een ernstige vorm van bekkeninstabiliteit, maar loop al 11 dagen over de uitgerekende datum heen en ondanks mijn bekken vindt de vk het geen reden om eerder in te gaan leiden want een normale zwangerschap heeft een duur van 37 t/m 42 weken en volgens haar moet je dit zo laten..

    Achja zoveel mensen zoveel meningen..
     
  3. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Hai Sientje,

    Wat vervelend voor je, het is erg lastig als je niets meer kunt he.
    Gelukkig is mijn verloskundige wel een beetje meegaand, en dit is ook al mijn derde zwangerschap. De vorige keer had ik ook al zo'n last van BI.

    Maar ik zal heel hard voor je gaan duimen dat je snel gaat bevallen hoor! En dan kun je weer werken aan je herstel, daar zie ik zelf ook naar uit.

    Sterkte met alles.
    Sas.
     

Deel Deze Pagina