Eerste aankoop marktplaats

Discussion in 'Zwangerschap' started by missym, May 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ben zo blij vandaag me eerste aankoop gedaan via marktplaats.

Ben eigenlijk zooo tegen 2e hands kleding, maar dit zag er hartstikke goed uit en voor weinig dus heb:

3 nette positiebroeken
    2 buikbanden
    1 trui

voor 25 euro :)

Vandaag ook al naar de dappermarkt geweest en flink geld uitgegeven nu maar even niks meer hihi :)

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Leuk Missy!
    Ik heb toevallig van de week ook positiekleding gekocht via MP, ik had een spijkerbroek, 2 korte broeken en 2 shirtjes voor 26,20 :)
    Ik probeer leuke merkpositiekleding te kopen, het word toch maar 1 zwangerschap gedragen dan kan ik het ook weer een beetje verkopen ;)
    Maarrrrrrrrre ga jij eens even gauw posten bij de novembermama's tis daar hartstikke rustig en ik verveel me grijnzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D

3. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Bijna al mijn positiekleding (ja ik pas nu al m'n eigen broeken niet meer) is tweedehands. Dat krijg je als je de 24e baby in 3 jaar in de straat krijgt.
    Ik heb heel veel geleend. Tja waarom niet, je draagt het maar zo kort.

De buurtjes gaan verhuizen, nou daar komt me een spul uit de kast zetten dat is niet normaal meer. Allemaal moltons, lakentjes etc. Ik mag het allemaal hebben. We nemen van hun ook het kamertje over voor 100 euro (belachelijk weinig dus daar gaan we nog wat aan doen).

Het wordt echt tijd dat we dat kamertje gaan doen, want m'n hele huis ligt vol babyspul.

Linda

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Heb ook de meeste broeken via marktplaats gekocht.
    Het is wel een risico of het past maar dan denk ik weer, dan verkoop ik het toch aan een ander.

In de winkels zijn de broeken best aan de prijs en je doet er idd maar een paar maanden mee en dan niet meer.

Shirts /blousen zou ik minder snel kopen.
    En ondergoed al helemaal niet tenzij de kaartjes er nog aanzitten.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kleding eigenlijk nog niet...wel het wiegje, wipstoel, voedingskussen, traphekje, babyswing euh...nou ja, die dus wel ;)
    Oh ja, ook wel wat babykleertjes + toebehoren (kruikje enzo).
    Ik vind het een sport hoor! Mijn eigen kleding is bijna allemaal nieuw, vaak ook wel zo leuk ;)

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kleding heb ik niet via mp
    wel het volgende:

ledicantje
    commode
    nijntje lamp
    nijntje behangrand
    box

7. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ondergoed zou ik ook nooit doen.

Heel raar want zoals elmo zegt niet voor mezelf wel voor de baby, dat heb is andersom ik zou voor de baby niks van mp kopen...voor mezelf vind ik het minder belangrijk!

8. Niet meer actief

oh over positiekleding gesproken, heb hier nog een spijkerbroek liggen maatje 36, die ik te klein heb gekocht de vorige keer.
    Heb hem maar één keer aangehad maar zat me echt te strak want ik heb normaal maatje 38 tot 40.
    gekocht bij c&a, dus wie interesse heeft, geef maar een gil! :D

9. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    nou fotoooo :)

10. YvonneM

YvonneM Lid

May 27, 2007
    55
    0
    0
    Op marktplaats kan je zoveel vreselijk leuke dingetjes vinden, je moet er alleen even de tijd voor nemen. Zo heb ik een badje met standaard en 2 luieremmers overgenomen wat misschien 3 keer was gebruikt ivm aanschaf van een tummytub. Allemaal van de snoopyset en voor 20 euro was ik klaar voor de hele set. Ben er heel blij mee!

11. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

May 1, 2006
    663
    0
    0
    Hoi!
    We doen hier ook regelmatig "zaken" op marktplaats, zelf hebben we er vanalles opstaan.
    En hebben al een heeeeeel mooi kamertje gekocht voor 150 euro! Zier er echt top uit! En ook een box. Echt super, en positiekleding. Morgen weer wat ophalen! Vind het gewoon zonde om heel veel geld er aan uit te geven voor die korte tijd. Plus dat je zomerpositiekleding en winterpositiekleding moet hebben. Ik was het wel zodra ik thuis ben!
    Geen enkele slechte ervaring moet ik zeggen lang leve marktplaats!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb ook 1 positiebroek (noppies) 20,00
    1 spijkerrokje ( 15,-) gekocht op markplaats. voor de rest alles nieuw en dit was inderdaad prijzig en denk wel dat ik aan de 300 euro zit aan positiekleding. dan heb ik wel 2 jurkjes, 3 broeken, 4 truitjes en een vest. voor me kleine heb ik alles nieuw gekocht zowel de meubels als kleertjes.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Waarom zou je tegen tweede hands kleding zijn?

:(

14. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ja ik voel me daar eigenlijk nooit zo fijn bij...

Heb het nooit gekocht en die drempel was heel hoog bij mij :rolleyes:

Share This Page