msn

Discussie in 'De lounge' gestart door jess37, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angie23

angie23 Niet meer actief

Ik wil je niet van je roze wolk af schoppen.. Maar hij kon toch ook niet anders dan toegeven. blijkbaar doet hij er alles aan om je te behouden, maar of dat positief is vraag ik me af. Ik begrijp dat het heel héél moeilijk is als je eenmaal gek om iemand bent hem zo te laten gaan. Ik ken echt genoeg jongens die echt ziekelijk liegen en er alles aan doen om die meiden aan een lijntje te houden. Waarom?? Daar heb ik geen antwoord op helaas.

In een goede relatie zijn er geen leugens! Meid je bent zwanger en hebt volgens mij al genoeg meegemaakt. Jij en je kindje verdienen een man die jullie op handen draagt en niet vanaf dag 1 al met leugens komt.

Helaas weet ik uit ervaring dat iedereen zoveel tegen je kan zeggen maar je zal er zelf achter moeten komen. Kies voor jezelf en je kleine.

Zo pfieww dat is er uit;).. Het is oprecht goed bedoelde advies.

Sterkte er mee!

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    helemaal mee eens.

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dus, jullie hebben nu nog geen relatie, hij liegt nu al tegen je en je bent zwanger.
    Allemaal feiten waarvan ik zou zeggen, stop ermee vóór je er helemaal in zit.
    Je kindje heeft jou nodig, en jij je energie.

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    zodra je helemaal hopeloos verliefd op hem bent en al enige tijd in een relatie zit word het alleen maar moeilijker om weg bij hem te gaan want ze zeggen verliefdheid maakt blind

5. jess37

jess37 Lid

3 jan 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een heel goed advies... ben het ook helemaal met je eens... Kan mijn energie idd wel beter gebruiken. Gisteren vroeg hij me hoelang ik hiermee door wou gaan hem vanalles te vragen, want dat konden we er net zo goed mee stoppen zei hij :( Ik vertrouw het niet. En voor hem 10 anderen. Ik ga er een punt achter zetten, hoe jammer ik het ook vind. Ben benieuwd of hij me dan met rust laat...

6. Dana

Dana Niet meer actief

daar ga je al, je komt te dicht bij de waarheid, een kat in het nauw....
    kies voor jezelf en de kleine, ben blij dat je dat nu ook gaat doen ;)

7. angie23

angie23 Niet meer actief

Goed om te lezen!! Was eerlijk gezegd bang dat je dit ook weer zou laten gebeuren;) Gewoon heel duidelijk laten weten dat je niet verder met hem gaat en vervolgens ook gewoon 100% negeren. Wel volhouden he!?
    Uiteindelijk zal de boodschap duidelijk zijn en laat hij je met rust en zal hij een ander slachtoffer zoeken.

8. angie23

angie23 Niet meer actief

Volgens mij hoop hij dat jij een schuld gevoel krijgt...
    Erg manipulerend gedrag is dit...:x

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik heb hier een heel negatief en naar gevoel bij... Ik adviseer je om hem uit je msn lijst te gooien (en blokkeren), telefoonnummer te wissen (mocht je die hebben) en zelf een nieuw nummer aan te vragen.

Ik vertrouw het zaakje niet... Trap hier niet in meid! Probeer het straks eerst met je kindje op regel te krijgen, en denk dan maar aan een nieuwe relatie. Echt doen hoor!

Liefs

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja....daar gaat het mis! HIj heeft duidelijk iets te verbergen want als dat niet zo zou zijn zou het hem niet uitmaken.

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Alarmbellen..Alarmbellen...

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou hem niet vertrouwen.

En zoals hier boven zouden er bij mij allemaal alarmbellen gaan rinkelen!

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ooo oke, ik dacht dat zulke mannen je op de een of andere manier konden vinden via msn.:)
    Maar toch nu ik het vervolg weer lees, denk ik dat je een goede keuze maakt om er helemaal mee te stoppen.

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Meid kap ermee, deze man is niet te vertrouwen zegt mijn gevoel. Ga voor je kindje!! x

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik kan niet opmaken uit je bericht of je hem al eens in het echt hebt ontmoet , maar ik ga eruit van niet,

in dat geval zou ik daar NOOIT intrappen. hoe kan je ''voor iemand vallen'' die je nog nooit hebt gezien, en ook nog eens zwanger is. (niet lullig bedoeld, maar ik vind dat gewoon naïef :) )

Weet je hoe hij eruit ziet? heb je hem wel eens op de webcam gezien? daar ben ik wel benieuwd naar.

Maar misschien hebben jullie al wel eens een date gehad, in dat geval zou ik het niet weten

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Niet vertrouwen, als ik jou was zou ik me op de zwangerschap concentreren.

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *WIEHOO* *WIEHOO*
    Ook hier alarmbellen.. Hij houdt je echt aan het lijntje.. Hij voelt zich in het nauw gedreven omdat je de waarheid weet.. Daarom reageert hij zo.. En als hij echt zo gek op je is waarom voegt hij dan uberhaubt andere vrouwen toe??

Denk aan jezelf en je kindje meid!!

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    idd kappen ermee!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Als het nu al moeilijkheden geeft..

Ben het met de rest eens, één en al alarmbellen..
    er komt een man in jullie leven die écht voor jullie gaat, en als je die man tegenkomt zijn er geen twijfels meer en is er geen achterdocht, je voelt dan vanzelf aan dat het goed zit.

Tot die tijd, zorg goed voor jezelf. ;)

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat kan heel simpel via hyves.Dat kan je zelf ook instellen op je profiel of je je emailadres open zet.Maar ze kunnen je ook gewoon een krabbel sturen.Als je vrijgezel bent en je wilt graag weer een man leren kennen dan kan je ook op een datingsite je inschrijven en kan je iemand zelf toevoegen op msn als je dat wilt.Soms kom je dus bedrogen uit en is de man niet wie hij blijkt te zijn.Zoals in dit geval helaas.

Deel Deze Pagina