Heey,, ik vroeg me af hoe bij jullie de naaste omgenving (familie, vriendn...) reageerde....? ---------------------------------------------------------------------------------------- bij mij eigenlijk heel goed... iedereen schrok natuurlijk wel héél fel maar hebben het u tog wel aanvaard... Men moeder is zelf al een echte oma aant het worden !overbezorgd Men vander reageerde wel iets minder goed (zie hem maar om de twee weken) maar ik zij het en hij ma kind tog oe dom kunde zijn en dan nog willen houde , als de kleinen der is moede em nie meepakke naar ier zeen dan heb ik gezegt oke mij goe ma dan ziede mij ier ook nie meer bennaar huis gegaan volgende dag belde hijtisgoe ik wil u ie kwijt als de dekleine der is mag ie meekomen hele opluchting En jah op school sommige reageren slegt andere goed... hoord er zeker altijd bij... En jah men vriend... die heeft me gwn als een stuk vuil gedumpt! Loser! ik wou hem nog 1 kans geven en heb na de eerste echo hem een sms gestuurd van 1ste echo gehad alles is goed... Geen enkele reactie op terug gekregen! Echt dikke vette LOSER! Xx.
Heyhey! Hier reageerde de omgeving best goed. Wel wat geschokt omdat men vriend me ook liet vallen. Maar we hebben alles uitgepraat en opgelost en zijn weer gelukkig samen!
ja, exuseer maar men toetsenbord durft wel eens haperen en ik tip nogal snel, en jahben daar bij ook nog eens belg, en nu kan ik het niet meer aanpassen... Xx.
vlaams neem ik aan éh Mijn moeder was er eerst echt niet goed van toen ze het wist , ze raakte zelfs in een depressie .. ze piekerde teveel hoe het met mijn studies zou gaan en of we het wel financieel konden doen .. maar na een tijdje is ze we losgekomen hoor , en nu is ze echt een trotse oma aan het worden , ze verteld het aan al haar vriendinnen hoe mooi ons kindje wel zal zijn Mijn vriend was er ook heel blij mee , en nog gelukkiger toen hij wist dat het een jongen werd . Mijn vriendinnen vonden het eerst wel raar enzo maar wisten wel dat ik verantwoordelijk genoeg zou zijn/worden , en tellen elke dag mee af Soms op school kijken de mensen je wel aan maarja intereseert me niets.
Ik heb het eerst aan mijn vriend verteld, we zouden eigenlijk wachten om het te vertellen.. Maar ik heb het na het bellen toch gedaan. Mijn moeder geloofde het niet. en wilde het zien. Na lang gepraat hebben we besloten dat zij het tegen mijn pappa zou zeggen. Ik mocht bij mijn vriend slapen.. De volgende dag hebben mijn ouders er goed over na kunnen denken, en toen ik kwam kreeg ik een warme knuffel van mijn ouders.
wij hebben het nog 2dagen stil kunnen houden ivm ons werk, omdat we dan alleen maar in het weekend thuis zijn, maar toen ik thuis was heb we het gelijk aan onze ouders, en onze beste vrienden verteld, later aan de rest van de familie, en na 12 weken aan de rest van de buitenwereld. ik heb maar van 1 iemand de vraag gehad of het wel gewenst was, en die gaf een helehoop commentaar omdat ik toen nog maar 19was. ze zei: als je nou 20 zou zijn had ik het nog begrepen. ik zei tegen haar: als ons kindje word geboren ben ik 20 en wie ben jij om te bepalen of het te vroeg is ja of nee. ik woon al 2jaar samen, ik heb een huishouden en ik heb werk.
maar men toetsenbord durft wel eens haperen die vlieger gaat niet op meisje, er zitten spelfouten in, dat heeft niets met een haperend toetsenbord te maken... en door te zeggen dat je belg bent, is ook een slappe smoes..
Ik heb men exuzes voor die spelfouten tog al aangeboden En nu probeer ik er heel fel op te letten , lees het altijd nog eens goed na en als ik nog spelfouten vind na op de OK-toets te hebben gedrukt , corrigeer ik ze altijd... XX.
Zeg, kom jij in dit topic om te zeiken of om mee te praten? Als je het niet kunt lezen, waar reageer je dan in godsnaam op? Alsof "door te zeggen dat je belg bent, is ook een slappe smoes" correct Neerlandsch is! Gevalletje "pot verwijt de ketel!"
bij de eerste schrokken mijn ouders bij de tweede had mijn vader het wel zien aankomen en me moeder vind het leuk me schoonouder die steunen ons ook. eigenlijk allemaal goede reacties ik had het anders verwacht haha