http://www.progeria.centerall.com/index.php Dit is de site van Michiel. Michiel is 9 en is zwaar ziek. Wie wil kan hen financieel steunen.
Ik heb het hele verhaal net zitten lezen, ik ben diep ontroerd en er stil van. Ik heb vreselijk veel respect voor hun ouders, wat een goed verteld verhaal. Ik hoop dat deze twee schatten genieten van hun leven, want inderdaad, daar hebben ze recht op!
dit jongetje is al vaak op tv geweest, ieder jaar organiseren ze een bijeenkomst voor progeria-patienten uit de hele wereld.
hoe is het mogelijk, twee kinderen in 1 gezin met dezelfde uiterst zeldzame en vreselijke ziekte... Ik heb hier wel eens een documentaire over gezien, maar nog nooit gehoord over dit gezin. Mijn hart huilt voor deze mensen.
hier (op vtm, belgie) is nu weer een porgramma op over michiel. hij is drie cm gegroeid en krijgt terug haar. er lijkt dus toch hoop te zijn
Ben blij dit te lezen. Heb ze toen bij Jensen gezien. Hele lieve kinderen om te zien, en idd respect voor die ouders.
ja klopt ze waren laatst bij Jensen, heel leuk ventje is het. (die michael dan he, jensen vind ik wat minder haha)