mijn naam & naam kind & naam kind heel origineel, heb m al heel lang, alleen ge-update met de geboorte van kindjes..
*regenboogje*Lucia (L)ALYNA(L) En daaronder hetgene wat ik doe/denk, of een stukje uit een liedje ofzo. Momenteel dit; *krijgt moordneigingen van de Kerstversiering* En als avatar altijd een foto van mezelf of mijn meissie. Maar zoveel zit ik eigenlijk niet op msn.
Ik heb. Trotse mama van Levi en Milou* Verander hem eigenlijk nooit,maar goed gebruik ook msn bijna niet meer
de mijne is: van alle gezinsleden de twee beginletters van de namen. dus :ik,zoon,dochter,zoon,man. voor het laatst aangepast na de geboorte van onze jongste
bij mij; mn voornaam tussen roosjes en daar achter; 11 nov. is ons mooie meisje Esmée geboren (L) dat was het
Ik heb mn eigen naar met roosjes ervoor en achter lekker origineel! Maakt ook niet uit ik heb msn voor vrienden en collega's dus ik hoef niet van die uitgebreide namen
Gewoon m'n naam, met (L)DamienJason erachter.. Soms een countdown script er in, als ik me heel erg op iets verheug.. Of een tekst van een bepaald nummer wat op dat moment toepasselijk is..
Ik ben al heel erg lang niet meer op msn geweest, dus ik moest even spieken, maar ik heb (lekker origineel): - Linda -