Fiets gepikt

Discussie in 'De lounge' gestart door sjak, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn fiets is gisterennacht gepikt, ben er zo verdrietig om! Fiets met kinderstoeltje, zo zuur... Mijn dochter vind fietsen zo leuk, dat ik het gevoel hebt dat ze haar fiets gepikt hebben, de lijers!!!!

Ben nu opzoek naar een mamafiets, welke is aan te raden. (niet te duur)

Rotzakken :x

2. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Agh wat zuur! Het is inderdaad heel erg rot als iets van je wordt gestolen wat dierbaar is, vooral omdat je dochtertje fietsen ook leuk vindt.

Misschien op marktplaats kijken? Ik zou het eerder gezegt niet weten welk merk goed is?

3. Hou Marktplaats in de gaten. Lees net een artikel op NU.nl dat een vrouw daar haar fiets terugvond nadat die gejat was.

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Toen mijn collega haar fiets was gestolen (met kinderstoeltje ook!! grr) vond ze hem direct terug op MP. Haar man is toen eerst gaan kijken als zogenaamde klant om te kijken of het echt die van haar was adhv kleine beschadigingen.
    Via de politie hebben ze de fiets terug gekregen.
    het fietsstoeltje was helaas al doorverkocht.

5. sjak

sjak Niet meer actief

Zo erg he dit! Dank je voor jullie tips. Ik hou inderdaad mp in de gaten...

6. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
  7. sjak

sjak Niet meer actief

Dank je! Is zeker een leuke voor een mooie prijs. Alleen ben ik bang dat deze fietsen te laag zijn.... (maar ik heb niet zoveel verstand van fietsen) frame 49cm is te klein volgens mij, ik ben 1,79. Als ik een of ander schemaatje gebruik heb ik een 53 cm nodig?!
    Iemand die dit weet??

Deel Deze Pagina