Mijn fiets is gisterennacht gepikt, ben er zo verdrietig om! Fiets met kinderstoeltje, zo zuur... Mijn dochter vind fietsen zo leuk, dat ik het gevoel hebt dat ze haar fiets gepikt hebben, de lijers!!!! Ben nu opzoek naar een mamafiets, welke is aan te raden. (niet te duur) Rotzakken :x
Agh wat zuur! Het is inderdaad heel erg rot als iets van je wordt gestolen wat dierbaar is, vooral omdat je dochtertje fietsen ook leuk vindt. Misschien op marktplaats kijken? Ik zou het eerder gezegt niet weten welk merk goed is?
Hou Marktplaats in de gaten. Lees net een artikel op NU.nl dat een vrouw daar haar fiets terugvond nadat die gejat was.
Toen mijn collega haar fiets was gestolen (met kinderstoeltje ook!! grr) vond ze hem direct terug op MP. Haar man is toen eerst gaan kijken als zogenaamde klant om te kijken of het echt die van haar was adhv kleine beschadigingen. Via de politie hebben ze de fiets terug gekregen. het fietsstoeltje was helaas al doorverkocht.
oooh hier kan ik zo boos op worden hoor. Blijf met je flikken van andermans spullen af. Hoe zielig ben je om een moederfiets met zitjes te jatten. Maar idd check mp misschien zie je hem daar terug. MOEDERFIETS SWAN 28 INCH WIELMAAT 6 VERSNELLINGEN D49 CM FRAMEMAAT WIT (Reguliere verzending) | 299 EURO OF LAGER | De online fietswinkel | FIETSKOPEN.EU misschien deze iets voor jou. Was vanmiddag nog voor een vriendin aan het kijken vandaar. Succes in ieder geval
Dank je! Is zeker een leuke voor een mooie prijs. Alleen ben ik bang dat deze fietsen te laag zijn.... (maar ik heb niet zoveel verstand van fietsen) frame 49cm is te klein volgens mij, ik ben 1,79. Als ik een of ander schemaatje gebruik heb ik een 53 cm nodig?! Iemand die dit weet??