na 2 weken ruzie om zoiets en iets houd jouw tegen. Ik zou blij zijn dat ze niet meer reageert. Lekker laten gaan die meid. Je bent meer waard! In een relatie heb je respect voor beide meningen.
Wij zijn helemaal niet op date geweest haha Wij kenden mekaar al... Het was de beste vriend van mijn broer, we wisten van elkaar dat we een oogje op elkaar hadden maar deden niets vanwege de vriendschap tussen hem en mijn broer en omdat ik nog maar 16 was en hij 24 Na 8 maanden starte mijn bbl opleiding daar waar hij werkt, ik had nog steeds geen codes ontvangen maar die zou hij wel hebben ik kon die middag wel even langskomen, toen ik daar kwam en al eventjes was begonnen we te zoenen, 3 dagen later zei hij mij verlieft te zijn op mij en dat hij mij graag zijn vriendin wil noemen, mijn broer was gelukkig alleen maar enorm blij voor mij , hij wist nu iig zeker dat ik een goede jongen " aan de haak geslagen had" haha Nog eens 3 dagen later sliepen we samen en tja daar kwam ook seks bij kijken 2 weken later stond hij met zijn koffers voor de deur vragend aan mijn vader of die hem wil helpen met een huis zoeken omdat hij eruit is gezet door zijn moeder, zij woonde nog maar net in haar nieuwe huis en was net gescheiden en door een vriendin te hebben liet hij haar In de steek dus kon hij net zo goed weggaan Hij mocht bij ons wonen van mijn ouders tot hij een woning had gevonden ( 4 maand later woonde we samen in een eigen huis ) Ik denk dat als het een andere jongen was geweest Mijn ouders het niet toegelaten hadden , ze kenden deze jongen al geruime tijd en daarom vonden ze het goed dat hij bij ons bleef, Ondertussen 7 jaar verder en bijna 3 kinderen rijker
binnen een week bleef die slapen (ik woonde nog thuis) maar niks gedaan. Na 3 weken voor het eerst was t geloof ik.
De eerste date vl meteen uitgenodigd voor een wijntje bij mij thuis na afloop van de date....werd uiteraard meer dan een wijntje. En en het was super . Dus niet alleen de eerste keer seks maar ook nog op mijn initiatief We zijn nu 8 jaar samen. Doe wat goed voelt en trek je niets aan van wat 'hoort'. Ik vind seks belangrijk en wil graag vroeg weten 'wat voor vlees ik in de kuip heb' als het seksueel niet klikt ga ik ook niet in een man investeren....
Wij bleven na de tweede date bij elkaar slapen! Beetje snel gegaan Hihi.. Maar we waren beiden ook al rond de 30 jaar. Met vorige vriendjes deed ik dit niet. Zijn nu trouwens nog samen.
Ik bleef na precies 1 maand bij hem slapen en pas de nacht daarop voor de eerste keer sex. Voor mij was de reden om te blijven slapen de afstand, ik was te moe om nog 'n uur terug te rijden. Je moet in dit geval doen wat jou het beste lijkt. Voelt het niet goed dan niet laten slapen. En als ze nu iedere keer al boos wordt wil ik niet eens weten wat ze later in de relatie voor gedrag vertoont als het niet gaat zoals zij wil.
Mijn man was eigenlijk een one night stand. Ik kende hem al wel qat langer (hij was een collega van mijn vader). Het was kermis in het dorp en we hadden allebei wat gedronken en ik ging met hem naar huis, terwijl ik daar normaal altijd wel een paar dates mee wacht. Die ene nacht werden er meer, maar de schrik was wel behoorlijk groot toen bleek dat ik een van die eerste nachten zwanger was geworden.
Wij hebben niet echt een date gehad maar zijn meteen van start gegaan We kennen elkaar wel al jaren dus dat maakt de situatie wat anders.
blijven slapen betekend toch niet meteen sex? je kunt ook nog gewoon samen slapen, filmpje kijken in bed, knuffelen etc.. als je haar echt leuk vind dat kan dat toch ook? ... maar als ik ging daten met iemand waar ik na twee weken al ruzie mee had, dan zou ik het 'uitmaken'... na 2 weken al ruzie betekend dat deze meid echt niets voor jou is..
Nog voor we een relatie hadden 1e 'date' leerde ik hem kennen (via een vriendin) tijdens het uitgaan. 2e date (volgende dag) bleef ik bij hem slapen en kwam van het een het ander en een week later gingen we echt met elkaar
Je kunt ook een afspraak maken van als je blijft slapen dan blijft het ook alleen bij slapen. Dat je de relatie eerst ( veilig wil verkennen) zonder dat er andere stappen genomen moeten worden. En je bent natuurlijk iets onzeker de omdat je ( uit de kast ben als ik het zo mag zeggen) Lijkt me ook een andere situatie. Je bent er wel over uit maar weet nog niet hoe je dat in de toekomst wilt ect ect. Ga met haar het gesprek aan vertel dat je je daar onzeker in voelt. Als ze je echt leuk vind zal ze daar begrip voor hebben. Blijft ze het toch proberen dan heeft ze geen respect voor jou gevoelens. Jullie klinken ook een beetje als water en vuur. Dat kan vaker voor komen en kan zeker wel goed gaan tegenpolen. Sterkte wat je gaat doen. En lukt het niet er zijn meer ( vrouwen op de wereld die jou dan wel verdienen en die dan er wel respect voor hebben.)
We hebben eerst 3 maanden gedate waarbij hij mij keurig thuis bracht Nadat ik de eerste keer ben blijven slapen ging het rap...3 maanden later woonden we samen, 6 mnd later hadden we een huis gekocht, 10 maanden later eerste kindje. Nu 7 jaar verder, getrouwd, 2 kinderen en de wens voor een 3e. @Moedertje: een relatie die zo moeizaam van start gaat. betekend vaak niet veel goeds. Als ze hier al boos om wordt..... Dat is gewoon geen respect hebben voor iemands gevoelens.