Is eigenlijk best snel gegaan... We hebben elkaar in Juli 2005 leren kennen, maar pas eind oktober liet hij merken dat hij me toch wel leuk vond. Via internet kregen we "verkering" en het weekend daarop onze eerste date in Utrecht. Ben met hem mee gegaan naar huis omdat het toch wel erg koud was, en toen was het ook meteen raak. Eerste kus, zoen en eerste keer dus binnen 24 uur Moest blijven slapen omdat er door sneeuwval geen treinen meer reden, maar ik heb tot aan ons trouwen geen enkele keer bij hem op de kamer geslapen. (hij bij mij thuis wel). Hij gaf toe dat het hem om de seks te doen was, maar nu 8 jaar, 3 jaar huwelijk en een zoon later twijfel ik daar aan
Mijn man kende ik al een jaar voor we officieel de 1e date hadden dus dat is wellicht iets anders maar hij sliep de 2e date bij mij aangezien ik midden in het bos woonde en het nogal donker was (het was laat geworden na een filmpje kijken) en ik vond het niet fijn hem alleen een donker bos in te sturen zonder dat hij weet waar hij heen moest. Hij vond het in het licht al moeilijk te vinden namelijk. Die nacht verder geen sex gehad gewoon veel gepraat en in slaap gevallen. Sex kwam pas veel later... geen idee meer welke date maar we deden het rustig aan.
Hier even denken ongeveer 6-8 weken ofzo, we hebben elkaar leren kennen op 21 oktober en in december voor het eerst samen gedaan (hij wilde niet vrijen als ie ook niet kon blijven slapen op zich wel romantisch, mijn man is zoiezo van de oude stempel haha) en ben meteen van onze eerste keren zwanger geworden want 3 of 4 januari 2007 had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen hihi
Mijn man is de enige waar ik een relatie mee heb gehad. De 3de keer dat wij elkaar zagen kwam het ervan en nu zijn we 9 jaar en 2 kids verder. Tjah, we hadden er gewoon vrij snel zin in.. en waarom dan ook niet?
Misschien heeft hij gewoon een logeerkamer Want er hoeft niks intiems te gebeuren maar ik denk dat jij bang bent dat het zo zal zijn als je blijft slapen of niet? Anders staat er ook vast een bank in de woonkamer.... Ik zou gewoon blijven slapen want slapen is slapen toch.....?
Ik bleef op de 2e afspraak slapen. We woonden 1,5 uur bij elkaar vandaan. Mijn moeder vroeg nog of ze een logeerkamer hadden .. Ja mam! Die hadden ze maar die heb ik nooit gezien haha. Dat weer niet verteld. Ik was toen 21. Inmiddels 10 jaar samen en 2 mooie meisjes verder
Na een viertal weken geloof ik. We zagen elkaar gemiddeld één keer tijdens de week en twee keer per weekend. Schat na zo'n 12tal dates dus.