goedenmorgen dames van de week bij de vk lag mijn kleintje in een stuit wat ik al verwacht had omdat ik de hele dag aan de enen zijkant van mijn buik bubbels heb denk zelf de handjes en de voetjes?! maar nu vraag ik me af of je het voelt als je kindje gaat draaien?
je kan het wel voelen als je kindje weer terug draait maar dat hoeft niet, het ligt er aan hoe je kindje draait, mijn kleine is 3 dagen geleden van stuitligging naar hoofdligging gedraaid, het draaien zelf heb ik niet zo gevoeld maar voel nu wel op andere plekken trappelen zeg maar. mijn zoontje draaide met 35 weken weer terug in stuit en dat voelde ik heel erg goed, was behoorlijk pijnlijk kan ik je vertellen, maar goed hij had dan ook minder ruimte dan deze nu met 32 weken.
Ik heb er ook niks van gevoeld toen mijn kleintje van stuit na schedeligging draaide. Dit is bij mij dus op 1 dag gebeurd. Want ik was in het ziekenhuis voor een ctg en echo toen lag ze nog in stuit (ongeveer 30weken) en de dag erna moest ik op controle bij de verloskundige, en toen lag ze met het hoofdje beneden en ingedaald. Ik heb er dus echt niks van gemerkt. Groetjes Vera
Bij mijn dochter was het met 36 weken. Ooh en dat heb ik geweten. Pijn gehad van 22.00 uur 's avonds tot 4.00 uur 's nachts. Je zag beetje bij beetje mijn hele buik draaien, nouja de kleine schoof steeds een stukje op. Nee ik vond het niet prettig en voelde het dus heeeel duidelijk. Ligt er maar net aan hoe veel ruimte er in je buik is en hoe groot je baby is.