Weet niet of ik mijn bericht hier goed zet, zoo niet dan hoor ik het wel. Ik twijfel namelijk of ik nu een miskraam gehad heb of niet. Kort het verhaal: Na mijn zwangerschap ben ik nu sinds 2 maanden weer begonnen met de pil. Eerste maand doorbraakbloeding tijdens het doorslikken. Nu na 2e maand voor het einde van mijn strip licht bloed verlies weer doorgeslikt en nu al bijna 2 weken verder in de strip nog steeds bloedverlies was steeds meer werd dan minder. Baalde van die pil dus halverwege mee gestopt met insteek dan maar even andere maatregelen. Maar vanavond bij het uithalen van mijn tampon opeens een grote prop in de wc! Met papier gepakt en was rood maar ook was wit en leek in een vliesje te zitten. Nu spookt het dus door mijn hoofd dat dit misschien een miskraam zou kunnen zijn? Kan je daar achteraf nog achter komen of je zwanger geweest bent? En dat dit dus een miskraam is? Hoop dat er iemand mij hier mee kan helpen want het houdt me behoorlijk bezig.
het enige wat je nog kunt doen is zo snel mogelijk een zwangerschapstest, als je zwanger was moet daar waarschijnlijk nog een 2e streepje op staan.
Idd zou ff n testje doen!!! Ik werd ongi en dacht jammer maar door de vele slijmproppen en stolsels wist ik dat t niet ok was omdat ik dat nooit heb....die avond toen ik al ongi was getest en was positief!!! Hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt
Maar ik ben inmiddels volgens mij al bijna 2 weken ongi.... zou weeën test dan nog steeds iets aan kunnen tonen?
Net weer een behoorlijk stuk stolsel met slijm verloren. Herken dit echt als iets dat bij mijn menstruatie hoort. Heb wel nog met als gister menstruatie krampen onder in mijn buik. Mocht een test toch negatief zijn is er dan nog een andere manier om er achter te komen?
Nee hier kun je niet achter komen volgens mij, tenzij je alle 'stukken' bewaard hebt, misschien kan dan een arts ernaar kijken. Soms lees ik hier wel eens dat vrouwen grote stukken 'vlees' verliezen, wat dan het baarmoederslijmvlies blijkt te zijn.. edit; meestal als je met een MK nog 'stukken' verliest, is je test ook nog wel positief.
Ga zo wel een test halen. Wel het toch wel graag weten..... is wel heel vreemd omhier opeens mee geconfronteerd te worden terwijl je juist niet bezig bent met zwanger worden. Geeft een heel dubbel gevoel.....
dacht dat de test positief was maar had verkeerd gekeken.... negatieve test dus.... maar wel nog bizar veel bloed verlies en stolsels. Een normale tampon in een uur vol.... dat kan toch ook niet goed zijn?
Tja, ben niet zo'n dokter loper haha.... ik kijk het nog even aan misschien als al die stolsels er uit zijn het bloeden minder gaat worden en anders inderdaad maar even contact opnemen. Net bij het naar de wc gaan ook weer een plons en een behoorlijke stolsel. Zou het nog te maken kunnen hebben met mijn bevalling bijna 6 maanden geleden? Dacht dat wat dat betreft alles nu toch wel weer redelijk normaal zou moeten zijn.
Daar heb ik 0,0 verstand van.. nog nooit een bevalling meegemaakt.. Ik hoop voor je dat t een beetje gauw ophoud hoor, hou je jezelf wel goed in de gaten meid!