heb ik een vroege miskraam gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by Rabia84, Apr 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    hoi dames,

ik zit ff ergens mee...ben vandaag ongesteld geworden!! maar ik heb gewoon een gevoel dat t wel eens n vroege miskraam kan zijn:( op dag 16 had ik mijn ei en heb de 3/4dagen erna 's nachts ineens een hele felle steek aan de linkerkant van mn lies gehad dat ik er wakker van werd!! dit hield niet heel erg lang aan, de ochtend daarna had ik een temp.dip dus ik dacht dit zou dan wel een innesteling kunnen zijn?! heb daarna vaak nog steekjes gehad aan de linkerkant in mn lies...nou had ik nog voor mn nod getest maar was negatief...nou hoor je ook vaak dat mensen niet eens weten dat ze een vroege miskraam hebben gehad en dan gewoon denken dat t hun ongi is...ik heb normaal ook PMS maar mn kwaaltje waren echt matig aanwezig en niet zo erg als normaal :S nu ben ik "ongi" alleen ik heb normaal donkerrood bloed en een hele andere buikpijn normaal voelt t over mn gehele onderbuik, nu heb ik veel meer bloed en vooral aan de linkerkant de steken en buikpijn, maar ook echt helder rood bloed met donkerrode bloedstolsels....vooral die stolsels en slijm maken me dus erg aan t twijfelen of ik niet toch een vroege miskraam heb gehad!!
    Herkent iemand dit en wat vinden jullie ervan? toch gewoon n ongesteld of wel een vroege miskraam:(

(heb vroeger ook ooit een miskraam gehad maar was aan de pil en vrij jong, en vond toen een stukje dat zat op mn wcpapier, dat voelde als huid en had een aparte vorm :S ik dacht toen gelijk mss een miskraam mja heb t gewoon doorgespoeld :( maar nu ik ermee bezig ben zag ik een filmpje en herkende dat stukje wat ik vond in t filmpje en wist toen eigenlijk zeker dat t dus een mk was geweest!!! ik ben t beeld en de gedachte nooit vergeten en altijd zo'n gevoel gehad en heb ik nu eigenlijk weer dat gevoel dat t zo is....is toch raar dat je lichaam t toch eigenlijk stiekem wel weet?!!)

2. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt afgelopen weken. Toevallig had ik een topic geopend met precies dezelfde titel.
    Ik twijfelde ook heel erg of mijn menstruatie wel echt een menstruatie was, en mijn gevoel klopte. Toen ik dik een week later weer bloed verloor heb ik direct de gyn gebeld en ik kon direct langskomen voor een echo. Vlak voordat ik bij de gyn langs ging had ik ook een pos. test.

Heb je nog steeds geen pos. test?

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    nee ik had geen positest....vandaag was ook mn NOD maar door die dikke slijm en bloedstolsels twijfel ik heel erg :eek: heb voor t laatst op 12 dpo getest!!

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    net tijdens t plassen en felle steek ineens aan de linkerkant zelfde plek :S hmmm ben benieuwd....dus bij jou kwam er een week later weer een bloeding!! als ik die stolsels niet had gezien zou ik gewoon denken dat t n normale ongi was hoor maar dit zet me toch aan t denken ook omdat ik echt dacht een innesteling te hebben gehad.... :S

5. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
  6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    dankje meis ik zal morgen ff de huisarts bellen dan omdat ik toch sterk twijfel!!! ook vervelend voor jou meis en sterkte!!! en bedankt voor je advies ga ff op jouw topic kijken ;)

7. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik houd je topic in de gaten....spannend genoeg voor je! Sterkte en succes!

Trouwens, grappig dat we dezelfde pendel hebben van Pendel Vrouwtje ;)

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    dankje meis, mja omdat ik geen positieve test had mss toch niet n miskraam mja wie weet maakte ik wel niet veel HCG aan?! ikk ga sowieso morgen maar ff de huisarts bellen!!! en kijken wat hij zegt...
    hihi jah idd grappig hoop ook dat t zo is ;) ze zeggen toch vaak dat als je een mk hebt gehad vaak de volgende ronde weer zwanger raakt...tenminste dat lees ik vaak van vrouwen!! mja ik had ook een 2 pendels die zeiden dat ik nu zwanger was maar helaas....heb er wel veel op mei staan dus wie weet :p op naar de volgende ronde dan maar!!! ;) jullie ook veel succes met deze ronde!!!

9. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik had ook een pendel dat ik in maart zwanger zou worden, en achteraf gezien klopte dat dus ook :p, hoop dat het nu voor ons beiden weer klopt! ;)

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Vraagje hoe positief was jouw test?! Ik op 12dpo getest en was negatief en heb net weer getest en is echt heel licht positief :S uhmmm....wat moet ik hier nou weer mee!! :eek: heb m'n foto er ff bijgedaan!!

11. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik zie ook een streepje! Heb je écht veel bloed verloren?
    Ik heb pas laat getest, er staat een foto in mn profiel, dat was afgelopen zaterdag.

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Die is positief meis:$. Zou zeker om een echo vragen bij je arts morgen. Jij kent e lichaam en weet hoe het voelt. Laat je niet afschepen. X

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah best wel veel meer als n gewone menstruatie op dag 1 :eek: ik heb nog nooit n licht positief streepje gezien dus ik schrok er best wel van!! Mss morgenvroeg nog n testje proberen?! Kijken of ie donkerder wordt?! En HA sowieso bellen!!!

14. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zou ook zeker morgen ochtend nog een x testen. Je temp is trouwens ook nog boven de coverlijn. Grace had toch ook steeds bloed en die is ook zwanger je hoort het wel vaker. Ik ga heeeeeeeel hard duimen

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje Jennifer!!! Ik ben hier ook wel n beetje van geschrokken eigenlijk....dacht vanochtend nog gewoon n ongi tot ik die stolsels had heb in de ochtend en begin middag ook verschoond maar niet echt op gelet en eind middag viel t me gewoon op...streepje is met blote oog heel duidelijk dan op tel. En heb m'n man laten zien hij ziet t ook!! Hij denk alleen dat ik nog zwanger ben maar ik denk n miskraam dan!! Ben nu heel zenuwachtig ineens...

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer m'n temp was net 36,1 maar goed ik test altijd in de ochtend dus zal ff kijken wat ie morgenvroeg doet!!!

17. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Wat spannend! Ik duim mee!

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd weet niet of ik wel kan slapen vannacht heb ook nog steeds aan de linkerkant n zeurende pijn/ steekjes!!! Verder eigenlijk niet zoveel!! Bedankt dames en hou jullie op de hoogte ;)

19. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zie hem ook duidelijk. Het kan 2 kanten op. En in de avond tempen heeft geen nut. Je moet echt minimaal 3 uur geslapen hebben om je basale temp te weten. Ik hoop dat je gewoon nog zwanger bent. Maar hcg kan ook lang na een mk nog in je urine blijven. Kan me voorstellen dat je ongerust bent. Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid. Ik kom als ik wakker ben meteen ff kijken wat je temp doet en je testje van morgen ochtend kijken. Ik blijf iig duimen. Xxx

20. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Misschien is het wel een bloeding van de innesteling. Sommige vrouwen bloeden net alsof ze ongi zijn dan.

Share This Page