Waarom moet je nooit na 16 uur het bos in gaan? Omdat de olifanten dan uit de bomen springen! Waarom heeft een krokodil een platte bek? Omdat hij toch na 16 uur het bos in ging
'Je hebt er geen idee van hoe dom mijn vriendin is', zegt een man tegen zijn vriend. 'Ze werkt nou twee jaar in een fabriek waar condooms worden gemaakt en ze denkt nog steeds dat het slaapzakjes voor muizen zijn'.
Wat zijn billen in het Chinees? Wang snee wang En een scheet? Wang snee wang pang En een onderbroek? Wang snee wang vang.
Een dominee loopt over straat en vraagt aan een jongetje: "kun jij mij vertellen waar het station is?" Jantje: "ik weet het wel maar zeg het lekker niet!" Dominee: "Dan kom jij niet in de hemel hoor!" Jantje: "En u niet op het station"
Een vrouw komt bij de dokter en zegt; "Dokter, ik moet heel de tijd windjes laten, maar ze stinken niet!" Zegt de dokter; "Goed, laat uw broek maar zakken, ik kijk wel even." Dus zo gezegd zo gedaan, de vrouw laat haar broek zakken en buigt voorover, de dokter achter haar. "Oké," zegt de dokter; "laat nu maar een wind." Dus de vrouw doet wat haar gezegd is.De dokter komt weer overeind, en de vrouw vraagt; "En dokter, is het ernstig?Moet ik misschien geopereerd worden?" "Ja," zegt de dokter; "aan uw neus!"
Hahaha... wat flauw zeg!! Er lopen twee oenen over straat. Zegt de één tegen de andere: "Mag ik nu even middenin lopen? "
Er staat een vrouw bij een bushalte, met een kat op haar arm. Er komt een man voorbij en die vraagt: "Mag ik je poesje aaien?" Die vrouw zegt: "Ja hoor, moet je wel even mijn kat vast houden."
Een blondje ligt te vrijen met de beste vriend van haar man als plots de telefoon gaat. Nadat ze heeft opgehangen, vraagt de vriend wie ze aan de telefoon had ;O,' zegt het blondje dat was Harry . Maar schrik niet, die komt voorlopig niet thuis. Hij zit met jou te kaarten.''
Een eekhoorn, een haas en een schildpad zitten met z'n drieen in een cafe. Ze vervelen zich te pletter. Uiteindelijk zegt de schildpad:,, Zal ik mijn kaarten thuis gaan halen?'' De eekhoorn en de haas vinden het best, dan hebben ze in elk geval wat te doen. De schildpad gaat op weg. Maar tegen sluitingstijd is de schildpad nog niet terug! De eekhoorn vraagt aan de haas:,,Zullen we maar wat gaan drinken?'' Horen ze een boze stem bij de deur:,,Als jullie dat doen ga ik mijn kaarten NIET halen!'
meiden bedankt, Ik had de hele dag al een rotgevoel en nu kan ik straks toch nog lachend naar bed, toppie!!!!!!
mijn vriend is al een week zeilen met zijn maatje en ik mis hem enorm + hormonen die het het alleen maar erger maken!!!
Komt hij al gauw weer terug? Kan me voorstellen dat je hem enorm mist. Das ook niet leuk. Heb je wel genoeg afleiding? sterkte!
Hoe weet je dat een dom blondje je pc heeft gebruikt? Dan zit er typex op je scherm! Er lopen 2 hoeren over de wallen, zegt de een tegen de ander: wat stink het hier. Zegt de ander: Dan moet je niet zulke grote stappen nemen!!!
Een man komt lachend het politiebureau binnen, waarop een agent vraagt wat is er? De man antwoord lachend: Mijn auto is gestolen!! Waarom lacht u dan zo, vraagt de agent. De man: Nou... mijn schoonmoeder zat er nog in!!!