Hoi dames! Zitten nu ook in de eerste ronde, en in theorie zou ik nu zwanger moeten zijn! Vind het zoooo spannend allemaal! Maar ik heb gewoon telkens het idee dat ik van alles voel in de buik, oftewel, ik denk dat ik zwanger ben. Maar ik hoeverre kun je dit nu al weten/voelen? (anderhalf week) Nu weet ik wel, ik zal het me wel verbeelden, maar wie herkent dit? Of is het gewoon omdat je het zo graag wilt? Liefs, Danielle
Hoi Danielle, dit is wel herkenbaar. Ben je al lang gestopt met de pil? Wie weet is het wel raak. Ik merk dat ik na de eisprong wat last krijg van wat steekjes, duizeligheid, sneller geirriteerd en vermoeidheid. Eind volgende week is mijn NOD! Blijft spannend. Wat duurt wachten toch lang! Veel succes!
ik denk dat je best wel wat zou kunnen voelen maar persoonlijk zou ik er heel erg op letten om niet teveel te gaan voelen en er teveel op te gaan letten.. dan wordt het zo'n teleurstelling als het niets is..
Hoi meiden, Alexia slaat de spijker op de kop. Ik ben ook van mening dat als je er niet teveel mee bezig bent dat het wellicht juist makkelijker zal gaan. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ben 3 x zwanger geweest en voelde al die keren er niets van. Ik had echt geen idee van ik ben zwanger. Nu voel ik steeds van alles en is het niet raak. Het zal per persoon verschillen, maar ik kwam er pas achter door een positieve test en geen ongi. succes
Ik denk indedaad dat je je een hoop kunt inbeelden als je zwanger wilt worden, je gaat immers overal op letten! Maar uit ervaring weet ik wel dat je je al vroeg anders kunt voelen. Ik voelde ook van alles toen ik zwanger bleek en dit al vanaf een paar dagen na mijn eisprong. Zere borsten, trekkende liezen, bloedneuzen e.d. Het zal per persoon weer anders zijn. Ik zeg altijd luister naar je lichaam maar laat je niet gek maken! Hoe moeilijk dat ook is! Succes!
ja en het stomme is bij ond (nou ja de meeste dan) de eerste 14 dagen voelen we niks, en op moment dat we weten dat ons ei is geweest dan voelen we ineens vanalles omdat we er teveel mee bezig zijn dan valt ons ineens dat adertje op de borst op die er waarschijnlijk altijd al heeft gezeten of je praat je eigen zo ziek dat je door de stres wel moet overgeven hihi
Tis gewoon heel simpel. Toen je niet zwanger wilde worden had je die "kwaaltjes" waarschijnlijk ook al, de dingen die je nu voelt, maar lette je er niet op. Nu je zwanger wilt worden, let je overal op! Elk steekje hoort bij een zwangerschap! Nee, we maken onszelf gek (ik ook hoor) haha
Afgelopen maand was ik er van overtuigd dat ik zwanger was. Na mijn ei had ik meteen gevoelige borsten (normaal pas net voor mijn menstruatie), ik voelde vanalles in mijn buik, s'ochtens misselijk en noem allemaal maar op. Een paar dagen voor mijn NOD (stiekem) getest en een heeeeel licht streepje maar die was weer weg na 30 minuten... Ik krijg steeds minder vertrouwen in mijn lijf. Liefs Inger
hoi, ik weet nog dat ik in de eerste ronde ook dacht dat ik zawnger was. in de derde ronde is het uiteindelijk gelukt. vanaf mijn ei heb ik een constant gevoel gehad in mijn buik, met name , steekjes ,darmkrampen. enz. dit had ik normaal maar een dag of 2 en nu bleef het. ik wist het gewoon
Bedankt voor de reactie's! Leuk! Ik heb dus ook het idee dat het echt raak is, maar misschien voelde ik me anders ook wel zo? Heb hele tijd het gevoel dat ik onder in de buik wat voel...? Moet nog even geduld hebben, wachten duurt erg lang nu...