Mtx injectie

Discussion in 'Miskraam' started by Lightblue, Jul 23, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lightblue

Lightblue Bekend lid

May 5, 2017
    894
    669
    93
    Female
    Hoi,

wie wilt z’n ervaring delen met mtx injectie bij een bbz? Ik heb aankomende maandag weer controle.
    Van de bijwerkingen heb ik niet zo veel last, wat me een beetje bang maakt dat het niet aanslaat of zo.
    M’n hcg was rond de 2200 en zou iets van 5 weken zijn. Hoe snel daalde het bij jullie?
    Net een Action test gedaan in de hoop een lichte test te krijgen, maar heb nu wel eindelijk m’n knal test haha

2. Lightblue

Lightblue Bekend lid

May 5, 2017
    894
    669
    93
    Female
  3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    Ik heb geen ervaring met mtx, maar op fb is er een groep genaamd ‘Buitenbaarmoederlijke zwangerschap/bbz’

Die groep is geheim en daar zitten een heleboel dames op die hetzelfde hebben meegemaakt... Mocht je erin willen, ik ben moderator dus ik kan je toelaten. Stuur je naam maar in een pb...

heel veel sterkte❤️

4. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

Jul 11, 2019
    1,085
    724
    113
    Female
    Hallo!

Allereerst verschrikkelijk dat je dit moet meemaken. Ik had een zwangerschap onbekende locatie (zol), in ieder geval buiten de baarmoeder. Helaas heb ik zelf ook mtx gehad in maart. Ook bij 5 weken ongeveer, alleen was hcg wel lager (171 op z'n hoogst). Ik had net als jij geen last van bijwerkingen (al kreeg ik wel 3 pakken met zetpillen voor het geval ik misselijk zou worden, maar gelukkig dus niet nodig gehad). Bij mij was het na 1 week van 171 naar 88 gezakt. Toen naar 7, toen 5 (grrrr onder de 5 is niet zwanger) en toen eindelijk onder 5. 30 maart mtx en 28 april stempel niet zwanger meer gekregen.

Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen. Ik weet hoe het is steeds dat ellendige bloed prikken en die rotmtx. Je mag me altijd een berichtje sturen!

5. Lightblue

Lightblue Bekend lid

May 5, 2017
    894
    669
    93
    Female
    Hier ook een zol trouwens! Ze kunnen het vruchtje niet vinden. Ben jij gaan bloeden na de injectie? Ik zit nu op 5 dagen na de injectie en gisternacht ben ik veel gaan bloeden en veel weefsel gaan verliezen. Dit lijkt me wel positief toch? Heel erg bedankt!

6. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

Jul 11, 2019
    1,085
    724
    113
    Female
    Ik ben 4 dagen na de injectie gaan bloeden. Wist toen niet zeker of het door de mtx kwam of gewoon mijn menstruatie was, want het was wel het moment dat ik ongesteld moest worden.

In ieder geval een goed teken dat denk ik ook!

Lightblue likes this.

Share This Page