laatste fles eraf, en dan?

Discussie in 'Voeding' gestart door Adnalie, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi,
    ik wil gaan proberen om de laatste fles eraf te laten bij mn dochter. We hebben hem al verkleind, maar dan nog drinkt ze hem niet altijdop. Ik heb het idee dat ze prima zonder kan. Maar...... wat geef ik dan? Als ik de fles weglaat, heeft ze dus tussen 17.30 en 18.00 voor het laatst iets op. Is dat niet te lang tot de volgende ochtend?

bedankt alvast!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier begon het avondeten om 18:00 en daarna niets meer (tot 8:00). Ging gelijk goed hoor!

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hier ook rond 18.00 uur zijn laatste eten en ging meteen goed.

4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier idd hetzelfde, gewoon avondeten en een klein flesje, daarna tot de volgende ochtend en dan wordt ie niet eens wakker van de honger. Op een gegeven moment zijn ze zo doorvoed, dan kan dat prima! Misschien gewoon een keer proberen? Je merkt het dan vanzelf wel!

Liefs!

5. Amika

Amika Actief lid

12 okt 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Ik geef mijn zoontje nog een beetje warme thee voor het slapen gaan.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    thanks meiden, als ik over 1,5 week vakantie heb gaan we het proberen.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn jochie was vaak nog tot 8 uur op. Dan kreeg hij nog een kop thee (evt half met melk). En daarna lekker slapen. Anders vond ik het ook te lang vanaf avondeten om half 6

8. adi

adi Niet meer actief

Misschien dat je net voor het slapen gaan nog een bekertje yoghurt oid kunt geven, maar veel kindjes kunnen er prima zonder.

Deel Deze Pagina