Dames, ik mag zaterdag mijn abbo verlengen. Nu twijfel ik tussen de s7 en de s7 edge. Ik vind de edge vele malen mooier, maar ik hoor geregeld dat het juist irritant is, omdat je door de edge schijnbaar ongemerkt je beeld aantikt als je bijvoorbeeld aan het appen oid bent. Wie heeft een van deze telefoons en kan mij vertellen hoe hij bevalt?
Ik heb de s6 edge en nergens last van weet niet of er veel verschil zit tussen de 6 en 7 Ik vind het een super fijn toestel
ik heb de edge s7 en ben er super blij mee heb ook nergens last van je kan je telefoon ook minder gevoelig zetten hij is erg gemakkelijk in gebruik en lekker snel heb hem in goud
Ik heb ook de edge en heb nooit dat ik per ongeluk ergens op druk. Ben er erg blij mee. Vond het ook fijn om een extra groot scherm te hebben in een toch compact toestel.
Mijn man zat ook te twijfelen en hoorde indd dezelfde verhalen over de edge. En omdat de edge geen toegevoegde meerwaarde heeft gaat hij gewoon voor de s7
Nou ik heb ook de edge (weliswaar de s6 edge plus) maar echt nog nooit gehad dat ik problemen had met die rand...
Hmm ik heb nog 2 dagen de tijd gelukkig. Denk dat ik toch ook voor de edge ga. Probeer beide toestellen wel in de winkel om dan mijn keuze te maken. Bedankt dames.
Ik stond vandaag voor hetzelfde dilemma. Heb gekozen voor de S7. Maar dat was vooral omdat ik die gratis kreeg bij mn abbo en voor de edge ruim 130 euro moest bijbetalen.
Batterij is beduidend beter. En de grootte natuurlijk. Ts, ik heb de 7 edge en nooit last van! Dus het is denk ik ook hoe je het toestel vast hebt. Hiervoor de 6 edge gehad, in het begin had ik het wel maar dat was een kwestie van wennen. Ik vind hem juist mooier ook met de randjes