muffe lucht jas

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik heb een hele leuke jas gekocht via mp. ik ben er hartstikke blij mee want hij is superleuk. alleen stinkt ie erg muf:( net of hij jaren op een zolder heeft gelegen ( zal niet want model is modern hoor haha) ik heb hem net al gewassen met wasmiddel, scheut schoonmaakazijn en wasverzachter maar het muffe ruik ik nog steeds;) heb hem nu buiten gehangen en nog ingespoten met refresh van robijn. maar ja het miezert hier dus als het dalijk hard regent moet ie weer naar binnen en meurt heel mn huis erna.
    iemand ene tip om mijn jas weer lekker fris ruikend te krijgen

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Is het een wollen jas? Want deze ruiken nat altijd wat muffig. Als ze droog zijn is dit weg. Anders nog een keer wassen met fijn wasmiddel en wasverzachter.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    je kunt 'm tijdens het douchen laten stomen in de badkamer. Je hangt 'm dan gewoon op een hangertje. En het is waar wat miepje zegt. Sommige stoffen ruiken muf als ze nat zijn.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan je hem niet ergens onder een afdakje buiten een nachtje hangen?

5. henkie24

nee het is gewoon een trenchcoat van katoen. hij hangt nu idd buiten en vannacht maar in de schuur. misschien als hij droog is dat je het niet meer zo ruikt. en anders slijt het misschien wel hihi

6. henkie24

dit probeer ik evt ook nog

7. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Gewoon nog een keer wassen met een goed vlekkenmiddel (reinigt dieper).

8. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb dir ook gehad met een jasje van mijn dochter. Ik he dat ding wel 5 keer gewassen en heel lang buiten late luchten het hielp allemaal niet. Ik heb toen zo'n geur zakje voor je kast op te frissen in de jas gedaan en in een la gedaan van gphaar kast. Na een aantal weken rook ie heerlijk fris.

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    nachtje in de vriezer? mssch helpt dat

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Even in de droger op koude temperatuur. Dan verdwijnen de meeste luchtjes wel. Meestal staat er op jassen dat ze niet in de droger mogen, maar tot nu toe heb ik alles er nog in gedaan op lage temperatuur en dat gaat altijd goed. Maar dat is maar net of je dat aan durft.
    Anders is er nog de optie van de stomerij.

11. laatbloeier

laatbloeier Actief lid

27 nov 2011
    203
    0
    16
    Je hebt van HG een middeltje om geurtjes uit sportkleding te halen.
    Hier heeft dat heel goed geholpen!
    ik had hier een grand foulard op zolder liggen waar een kat op gepiest had:x.
    Ben daar pas na een hele tijd achtergekomen en die lucht ging er met gewoon wassen ook niet uit.
    HG in de wasmachine gedaan en gewoon waspoeder (max dosering van beiden) en de lucht is er helemaal uit!:D

12. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Muffe mensen, muffe dingen

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Whahahaa geintje was jongee Henkiee

14. henkie24

heb hem netnog efkesbesnuffeld. hij is droog en het val tnu wel mee. spuit hem straks nog effe een keer in met robijn refresh en dan aan en gaan met die banaaan whaha

Deel Deze Pagina